ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

سامانه تنظیم هوشمند صورتجلسات فکر برتر

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ

یکی از مهمترین چالشهای شخصیت های حقوقی (شرکتها و موسسات ) در کشور ، تنظیم صورتجلسات ( تغییرات و تاسیس ) منطبق بر قوانین تجارت می باشد . مهمتر از آن هماهنگ بودن این صورتجلسات با آخرین بخشنامه ها ، تفاسیر بحق و صحیح مدیران و کارشناسان محترم ثبت شرکتها از قانون تجارت می باشد .

در سالهای اخیر توسعه چشمگیری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ثبت شرکتهای کشور بوقوع پیوسته است . به جرات می توان گفت ثبت شرکت یکی از نهادهای حاکمیتی پیشرو در این عرصه می باشد ، ثبت و آگهی صورتجلسات از بالاترین سطوح امنیت اطلاعات ، گردش اداری دقیق و منظم برخوردار می باشد ،به همین دلیل در صورت وجود مغایرت و نقص در اطلاعات ارسالی منجر به عودت و یا ابلاغ نقص میگردد که رفع آن نیاز به صرف زمان و بعضا چالشهایی برای شخصیت های حقوقی خواهد داشت .

بهترین روش برای تسهیل در این موارد مهم ارائه صورتجلسات بدون نقص و دقیق می باشد . در تنظیم صورتجلسات و پیرو آن ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها به روش دستی، بروز اشتباه و خطای انسانی امری اجتناب ناپذیر خواهد بود .

پس از سالها تلاش توسط تیمی متشکل از اساتید قانون تجارت ، نخبه های حقوق ، متخصصان نرم افزار و برنامه نویسی به لطف ایزد منان و تلاشهای شبانه روزی موفق به طراحی و تولید اولین سامانه هوشمند تنظیم و تولید صورتجلسات شخصیت های حقوقی شدیم .

سامانه هوشمند تنظیم صورتجلسات منطبق بر قانون تجارت و آخرین بخشنامه ها ی اداره کل ثبت شرکتهای کشور تولید و راه اندازی شده است . تا ابزاری کارآمد و راه گشا برای وکلا ، حقوقدانان ، موسسات حقوقی ، کارشناسان و سایر شرکتها و موسسات باشد .


منبع: ثبت شرکت فکر برتر- http://companyregister.ir


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • ۵۹۳ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی