ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

تشکیل پرونده مالیاتی به چه صورت است؟

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ

کلیه شرکت ها و اشخاص حقوقی مکلفند پس از تاسیس شرکت با مراجعه به اداره امور مالیاتی ، تشکیل پرونده دارایی داده و مالیات دو در هزار سرمایه شرکت را پرداخت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه مالیاتی دو برابر مبلغ اولیه می شوند.به بیانی دیگر،در صورت عدم تشکیل پرونده و پرداخت حق التمبر دارایی ، به جای 2 در هزار، معادل 6 در هزار سرمایه ثبت شده باید پرداخت نمایند.


طبق مقررات مربوطه، شرکت تا 2 ماه پس از تأسیس مکلف به تشکیل پرونده دارایی و پرداخت مالیات سرمایه می باشد . در واقع تشکیل پرونده دارایی به معنای آن است که شرکت به اداره مالیات اعلام نماید که چنین شرکتی تأسیس شده است.
 لازم به ذکر است به تازگی و بر اساس طرح جامع مالیاتی، اداره کل مالیات بر درآمد ( عملکرد ) پس از تکمیل و تشکیل پرونده، جهت ارائه مفاصا حساب مالیاتی، از اداره کل مالیات بر ارزش افزوده استعلام می کند.لذا در اداره کل مالیات بر ارزش افزوده نیز می بایست برای تشکیل پرونده اقدام نمایید.
 جهت تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی باید به نزدیکترین اداره امور مالیاتی مربوط به شرکت ها مراجعه نمایید.پیشنهاد می شود، به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی برای درخواست کد اقتصادی، کد پستی دقیق خود را نیز از اداره پست استعلام کنید .
 در ذیل به مدارک مورد نیاز چهت تشکیل پرونده دارایی می پردازیم. شایان ذکر است، کلیه ی امور مالیاتی شرکت شما عزیزان در موسسه حقوقی کیا ثبت به صورت تخصصی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد.برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
 مدارک لازم برای تشکیل پرونده دارایی :

  • اصل و کپی اساسنامه شرکت
  • اصل و کپی آگهی تاسیس
  • اصل و و کپی روزنامه رسمی
  • اصل و کپی شرکت نامه
  • اصل و کپی اظهارنامه ثبت شرکت ها
  • اصل و کپی آگهی تغییرات
  • اصل و کپی شناسنامه(صفحه اول) اعضای هیات مدیره
  • اصل و کپی کارت ملی کلیه اعضای هیات مدیره
  • کپی فیش تلفن محل شرکت
  • کپی سند مالکیت یا اجاره نامه به نام شرکت
  • اصل گواهی امضای صاحبان امضای مجاز تائید شده در دفترخانه اسناد رسمی
  • تکمیل دفترچه مشخصات شناسایی شرکت(دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی)
  •  اصل فیش واریز دو در هزار مبلغ سرمایه اولیه شرکت در بانک ملی
  • نکته:

در قرارداد اجاره می بایست در قسمت مستاجر مشخصات اشخاص حقوقی درج شده باشد.چنانچه شخص حقیقی به عنوان نماینده شخص حقوقی مبادرت به تنظیم قرارداد نموده، بایستی در متن قرارداد اجاره و یا طی نامه ی جداگانه ای اعلام گردد.
در نظر داشته باشید که حتی در صورت عدم فعالیت و عدم پرداخت مالیات احتیاج به انجام آن می باشد و در غیر این صورت مشمول جریمه مالیاتی خواهید شد.
 همچنین لازم به توضیح است،طبق قانون آدرس شرکت می بایست آدرسی واقعی بوده و ملک مورد نظر اداری یا تجاری باشد.در غیر این صورت شرکت متخلف محسوب گردیده و قابلیت اخذ کد اقتصادی و تعیین حوزه مالیاتی را نخواهد داشت.لذا،نشانی منزل مسکونی موقعیت تشکیل پرونده مالیاتی را ندارد.

  • تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی چقدر زمان می برد؟

تشکیل پرونده مالیاتی در تمام حوزه ها به جز حوزه ی مالیاتی غرب تهران حدود یک هفته زمان می برد.در حوزه مالیاتی غرب تهران به خاطر بازدید اداره ی دارایی مستغلات از نحل شرکت، تشکیل پرونده مالیاتی به زمان بیشتری نیاز دارد.
پس از تشکیل پرونده مالیاتی می توان اقدام به دریافت شماره اقتصادی نمود که زمان دریافت آن در حدود 2 الی 3 هفته می باشد.
 تیم فوق حرفه ای " کیا ثبت " افتخار دارد با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب و با چندین دهه تجربه ی موفق، آمادگی خود را جهت ارائه ی کلیه ی خدمات مالیاتی نظیر تنظیم و ارائه اظهارنامه مالیاتی،دفاع مالیاتی و معافیت مالیاتی اعلام نماید".
با ما تماس حاصل فرمایید.


ثبت شرکت کیا ثبت- https://kiasabt.com


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • ۲۱۸ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی