ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

چگونگی ثبت شرکت کامپیوتری

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

چگونگی ثبت یک شرکت کامپیوتری (رایانه ایی):
 امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی به ندرت فردی دیده می شود که فعالیتی با کامپیوتر یا سایر دستگاه های مشابه نداشته باشد، لذا توسعه فعالیت های افراد با کامپیوتر و دنیای مرتبط با آن ،هر روزه افراد بیشتری وارد این رشته کاری می شوند تا این نیاز روز افزون افراد را پاسخگو باشند و از سویی گستردگی این رشته باعث جذب افراد بسیاری در این رشته شده است که البته با رشد تکنولوژی فرصت های شغلی مربوط به آن رشدی روز افزون خواهد داشت .


در این میان افرادی به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی خود در این زمینه هستند معمولا در اولین قدم اقدام به تاسیس شرکت می نمایند تا به کسب و کار تازه تاسیس خود وجه قانونی دهند. در این مقاله تلاش شده است چگونگی ثبت یک شرکت کامپیوتری اعمم از طراحی سایت ،تولید محتوای اموزشی، ثبت هاستینگ و....... شرح داده شود همچنین در صورت نیاز به مشاوره جهت ثبت شرکت کامپیوتری با مشاورین کیا ثبت تماس حاصل فرمایید تا در صورت تمایل مراحل مخصوص ثبت در کوتاهترین زمان ممکن انجام پذیرد.
شرکت های کامپیوتری و یا طراحی سایت و ثبت هاستینگ و سایر شرکت های از این قبیل برای عضویت در نظام صنفی رایانه ای می بایست حائز شرایط ذیل باشند:
 - بنا بر بند یک اساسنامه شرکت های کامپیوتری موضوع فعالیت شرکت می بایست یکی از رشته های مربوط مانند : نشر دیجیتال یا موضوعات خاصی در زمینه پشتیبانی خدمات و فروش سخت افزار و نرم افزارهای حسابداری باشد . 
 -نکته حائز اهمیت بعدی مربوط به مدیر عامل (تمام وقت) مجموعه و شرایط مربوط به وی می باشد مدیر عامل تمام وقت، با مدرک حداقل کارشناسی باشد در صورت دارا بودن مدارک دیگر به عنوان مثال درصورتی که مدرک وی دیپلم باشد باید ۸ الی ۱۰ سال سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد. در صورتی که مدرک فوق دیپلم در زمینه کامپیوتر داشته باشد باید ۴ سال سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد و در صورتی که مدرک فوق دیپلم وی مربوط به رشته های غیر از کامپیوتر باشد باید ۶ سال سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات داشته باشد.
 مدیر عامل شرکت کامپیوتری: مدیرانی که سمت مدیر عاملی قبل از تشکیل نظام صنفی رایانه ای استان در شرکت خود داشته اند از این قانون مستثنی می باشند. همچنین شرکت هایی که موضوع فعالیت آنها فقط انفورماتیک بوده و مدیر عامل شرکت دارای شرایط تصدی پست مدیر عاملی شرکت رایانه ای باشد یعنی حداقل لیسانس در زمینه انفورماتیک باشد و یا دارای لیسانس در سایر رشته های فنی و مهندسی با حداقل سه سال سابقه کاری مفید در زمینه کامپیوتری باشد، بعد از ثبت شرکت از سوی این شورا، احراز صلاحیت شده می شود و سپس طبقه بندی می شوند.
 توجه داشته باشید که فعالیت تنها در استانی مجاز می باشد که برای دریافت مجوز تقاضا شده است. همچنین ایجاد شعبه در یک استان و استان های دیگر نیاز به اخذ مجوز ندارد. اما اطلاع رسانی از تشکیل شعبات به نظام صنفی استانی که در آن شعبه قرار دارد ضروری می باشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت های رایانه ایی (کامپیوتری)
-کپی روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت وکپی روزنامه رسمی آگهی آخرین تغییرات شرکت
-کپی برگه احراز صلاحیت و رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک
-کپی شناسنامه مدیر عامل
-کپی مدرک تحصیلی مدیر عامل
-کپی آخرین اظهار نامه مالیاتی
-کپی اساسنامه شرکت
-در صورتی که شرکت رایانه ای تازه تاسیس می باشد، کپی لیست بیمه لازم است و در صورتی که لیست بیمه ندارد، نامه ای مبنی بر تمام وقت بودم مدیر عامل و اشتغال در شرکت باید ارائه نمایند.
پس از سپری نمودن مراحل فوق و تکمیل این مدارک تقاضا و مدارک ارسالی توسط نظام صنفی رایانه ای استان بررسی خواهد شد و پس از 155 روز در صورت موافقت مجوزی یکساله به طور موقت صادر خواهد شد .


ثبت شرکت کیا ثبت - https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • ۳۰۵ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی