ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

نمونه اظهارنامه و گواهی تمدید ثبت علامت تجاری

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۹ ق.ظ

ماده اول قانون ثبت علائم و اختراعات در مورد علامت تجاری چنین می گوید : " علامت تجاری عبارت از هر قسم علامتی است اعم از نقش، تصویر ، رقم ، حرف، مهر، لفاف، و غیر آن که برای امتیاز و تشخیص محصول صنعتی تجاری، یا فلاحتی ، اختیار می شود. ممکن است یک علامت تجاری برای تشخیص و امتیاز محصول جماعتی از زارعیت یا ارباب صنعت یا تجار یا محصول یک شهر یا یک ناحیه از مملکت اختیار شود. 
علاماتی که ثبت شده باشند، از تاریخ تسلیم اظهارنامه حمایت خواهند شد و مدت اعتبار علامت ثبت شده، ده سال است. ولی صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او، می تواند ثبت علامت را تا شش ماه پس از انقضای مدت اعتبار آن، هر ده سال یک بار تجدید نماید. در این صورت حق استعمال انحصاری ده سال با صاحب علامت خواهد بود و به همین طریق، هر تجدید ثبت حق مزبور را برای ده سال دیگر تضمین می نماید. تقاضای تجدید ثبت علامت، باید در دو نسخه تنظیم و به امضای صاحب علامت یا قائم مقام یا نماینده قانونی او برسد و نمونه علامت در روی آن الصاق شود. ( رجوع شود به قسمت یک و دو ماده 20 آیین نامه اصلاحی اجرای قانون ثبت علائم تجاری و اختراعات )
هرگاه در موقع تجدید ثبت ، تغییری در علامت داده شود مقررات مربوط به تغییرات از هر حیث باید رعایت گردد. تجدید ثبت در صورتی که تغییری در علامت داده نشده باشد، محتاج به آگهی نیست. هرگاه مدت اعتبار علامت منقضی شده باشد، ثبت آن از طرف صاحب علامت یا دیگران، تابع کلیه مقررات و تشریفات مربوط به ثبت علائم خواهد بود.

  • نمونه اظهارنامه تمدید ثبت علامت تجاری

اینجانب ................. ( شخص حقیقی ) نام و نام خانوادگی ................. آدرس دقیق محل سکونت ................................................................................................................. شخص حقوقی : ( نام مدیر یا مدیران دارنده حق امضاء ) .................................................... نام و شماره ثبت شرکت ..................... آدرس شرکت دفتر مرکزی ..................................................................................................................................................... وکالتاَ / اصالتاَ از طرف ...................... تقاضا دارد ثبت علامت شماره ................... که برای کالاهای طبقات ............................................ در تاریخ .......................... به ثبت رسیده برای مدت ده سال دیگر تمدید نمایند. 
امضاء
امضای صاحب علامت یا وکیل قانونی 
ضمائم :
1- اصل تصدیق ثبت جهت ظهرنویسی ارائه گردد. 
2- در صورتی که وکیل قانونی صاحب علامت، درخواست کننده باشد وکالت نامه ارائه شود. 
3- یک نسخه روزنامه رسمی علامت ثبت شده .

  • تصویر علامت تجاری الصاق گردد.
  • به نحوی امضاء شود که نیم امضاء روی تصویر علامت و نیم دیگر آن در روی اظهارنامه قرار گیرد.

ثبت شرکت فکر برتر - https://companyregister.ir

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • ۱۷۱ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی