ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ابطال و تعلیق کارت بازرگانی

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ق.ظ

طبق مقرراتی که در دست اجرا می باشد اعتبار این کارت یک سال تمام بعد از زمان صدور آن است و در صورت نیاز، می توان با ارایه مدارک لازم کارت بازرگانی را تمدید کرد.
کارت بازرگانی تنها از اتاق بازرگانی محل تجارتخانه یا شرکت متقاضی زیر نظر وزارت صنایع و معاون ایران صادر شده و باید به تأیید وزارت بازرگانی برسد.

  • ابطال کارت بازرگانی به 2 شکل است :

1.ابطال اختیاری ( انصراف) 
2. ابطال اجباری
الف) ابطال اختیاری
در ابطال اختیاری ، شخص حقیقی یا حقوقی صاحب کارت ، می تواند به اتاق های بازرگانی و تعاون اداره یا سازمان های بازرگانی استان ها مراجعه کند و با ارائه مدارک مورد نیاز، انصراف خود را از داشتن کارت بازرگانی اعلام نماید.
ب) ابطال اجباری
در ابطال اجباری، وزارت بازرگانی بنا به هر یک از دلایل ذیل می تواند کارت او را باطل و موضوع را به اتاق بازرگانی و صنایع ایران یا اتاق تعاون اطلاع دهد:
الف) افرادی که مرتکب قاچاق می شوند.
وفق ماده 30 قانون امور گمرکی ایران، چنانچه این افراد دارای کارت بازرگانی باشند، در صورت محکومیت، علاوه بر مجازات های مربوط ، از عضویت اتاق بازرگانی شعب آن در شهرستان به صورت موقت یا دائم محکوم می شوند و کارت بازرگانی آن ها نیز باطل خواهد شد.
ب) چنانچه، بعد از صدور کارت بازرگانی مشخص شود که دارنده کارت بعضی از شرایط دریافت کارت را نداشته یا بعد از صدور کارت، بعضی از شرایط لازم را از دست داده است، وزارت بازرگانی می تواند کارت او را باطل کند.
در هر صورت ابطال کارت بازرگانی چه در صورت اختیاری و چه بصورت اجباری توسط اداره بازرگانی(معاون بازرگانی خارجی)وزارت بازرگانی انجام می شود.
در ذیل به بررسی مدارک مورد نیاز جهت ابطال و تعلیق کارت بازرگانی می پردازیم. خاطر نشان می شویم، کلیه ی امور کارت بازرگانی  شما بزرگواران نظیر صدور و تمدید کارت بازرگانی در موسسه حقوقی کیا ثبت به صورت تخصصی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.برای این منظور می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  • مدارک لازم جهت ابطال کارت بازرگانی حقیقی:

1.تقاضای شخص( در 1 نسخه )
2.اصل کارت بازرگانی
3.اظهارنامه ابطالی ثبت نام در دفاتر بازرگانی  ( 1 نسخه )
4.گواهی مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی جهت ابطال ( در صورت تولیدی بودن )
5.گواهی مفاصا حساب دارایی آخرین سال مالیاتی جهت ابطال ( به همراه داشتن برگه های تشخیص و یا قطعی سال های 79 به بعد و اظهارنامه مالیاتی دارای کد رهگیری سال 1390 الزامی است).

  • مدارک لازم جهت ابطال کارت بازرگانی حقوقی:

1.تقاضای شخص
2.اصل کارت بازرگانی
3.گواهی مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی جهت ابطال
4.گواهی مفاصا حساب دارایی آخرین سال مالیاتی جهت ابطال ( به همراه داشتن برگه های تشخیص و یا قطعی سال های 79 به بعد و اظهارنامه مالیاتی دارای کد رهگیری سال 1390 الزامی است).
5.صورتجلسه مجمع عمومی برای شرکت های سهامی عام ، خاص و صورتجلسه هیات مدیره برای سایر شرکت ها مبنی بر ابطال کارت بازرگانی ( در صورت عدم انحلال) ، 
6. اظهارنامه ابطالی ثبت نام در دفاتر بازرگانی 
7. 1 نسخه کپی روزنامه رسمی اعلام انحلال شرکت

  • مدارک مورد نیاز جهت تعلیق کارت بازرگانی

1.تقاضای شخص ( 1 نسخه )
2.اصل آگهی روزنامه مفقودی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار 
موسسه حقوقی کیا ثبت ، افتخار دارد در زمینه ی اخذ کارت بازرگانی خدمات ارزنده ای به متقاضیان محترم ارائه نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
شماره های تماس:

  • 88882588-021
  • 88888273-021
  • فکس:88879894-021

دفتر مرکزی : تهران،میدان ونک،خیابان ولیعصر شمالی،کوچه شریفی،پلاک 55،واحد 13


ثبت علامت کیا ثبت - https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۶
  • ۳۱۴ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی