ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت مرکز اسقاط خودروهای فرسوده

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

اسقاط خودرو به اعمال تغییرات فیزیکی بر روی خودرو فرسوده گفته می شود. به طوری که خودرو و قطعات آن به هیچ وجه قابل استفاده در چرخه ی حمل و نقل نباشند. 
با توجه به استانداردهای بین المللی؛ عمر خودروها بیشتر از یک دهه نیست و طبیعی است که پس از مدتی عمر مفید خودروها به پایان می رسد و استفاده از این خودروها معضلاتی دارد که مصداق بارز آن آلودگی هواست. 
از جمله مزایای جایگزینی خودروهای فرسوده می توان به بحث های زیست محیطی، صرفه جویی در مصرف سوخت ، پایین آمدن میزان تصادفات ، افزایش ضریب ایمنی خودرو و ... اشاره نمود. 
برای تحقق موضوع اسقاط، اولین گام راه اندازی مراکز اسقاط در استان است.  متقاضیان محترم تاسیس مراکز اسقاط و بازیافت خودرو ، نیازمند ثبت شرکت و اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری و همچنین موافقت نهایی سازمان حفاظت محیط زیست ، می باشند. لذا، علاقه مندان به فعالیت در این زمینه، می بایست با مراجعه به " سازمان صنعت، معدن و تجارت استان محل فعالیت " و ارائه مدارک لازم و رعایت ضوابط قانونی، نسبت به دریافت جواز تاسیس کارخانه بازیافت خودرو اقدام نمایند. 

پس از دریافت جواز تاسیس از این سازمان و تهیه الزامات مورد نیاز ( به همراه مجوز محیط زیست ) و دریافت موافقت اصولی وزارت صنعت، معدن و تجارت به پلیس راهور ناجای استان ذیربط جهت دریافت نامه اعلام آمادگی برای ارسال افسر کارشناس به محل سایت مورد نظر مراجعه نمایند .
در نهایت ، پس از اخذ دو مجوز فوق جهت تخصیص کد موقت و فعالسازی آن در سامانه نوسازی ناوگان به این ستاد مراجعه نمایند. 
تبصره 1 : درخواست کننده احداث مرکز اسقاط، لزوماَ باید هویت حقوقی ثبت شده داشته باشد. 
تبصره 2 : اعتبار تخصیص کد فعالسازی در سامانه نوسازی ناوگان به مدت شش ( 6 ) ماه خواهد بود و در صورت رعایت ضوابط و موافقت ستاد، این اعتبار تمدید خواهد شد. 
تبصره 3 : شایان ذکر است بر اساس تصمیم اتخاذ شده صدور مجوز فعالیت مرکز اسقاط به کلیه دارندگان پروانه بهره برداری بازیافت خودرو اقدام نمایند، بدیهی است فعالیت در زمینه اسقاط با عدم ارائه مدرک مورد نظر بر خلاف مقررات دولت بوده و ستاد نسبت به جلوگیری از فعالیت اقدام خواهد کرد. 
فعالیت در این زمینه با عدم ارائه مدرک مورد نظر برخلاف مقررات بوده و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت نسبت به جلوگیری از این فعالیت ها اقدام خواهد کرد. 
بدیهی است در صورت عدم ارائه مدرک خواسته شده و ثبت آن در دبیرخانه ستاد، در زملن اعلامی، مسئولیتی بر عهده ستاد نخواهد بود. بنابراین از کلیه کسانی که در گذشته نسبت به ارائه مدارک اقدام کرده اند درخواست می شود از ثبت آن در دبیرخانه اطمینان حاصل نمایند. 
شایان ذکر است، تمدید مجوز فعالیت منوط به رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و اعتبار پروانه مذکور خواهد بود و حتی تمام مراکز اسقاط موجود نیز تا پایان سال جاری مهلت دارند نسبت به اخذ و ارائه پروانه بهره برداری یازیافت خودرو اقدام کنند. 
از انتخابتان متشکریم.
خوانندگان عزیز ، می توانند سوالات خود را از طرق ذیل با ما در میان بگذارند :

  • شماره تماس:42143-021
  • سامانه ی پیامکی: 100042143
  • تماس با مشاوران ارشد از طریق شماره های مندرج در سامانه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • ۲۷۵ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی