ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت در اصفهان

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

یکی از استان های پر آوزاره جهت سرمایه گذاری ، استان اصفهان است. چنانچه علاقه مند به تاسیس شرکت در اصفهان هستید و می خواهید با شرایط راه اندازی آن آشنا شوید این مقاله را مطالعه بفرمایید. چرا که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

  • انواع شرکت های قابل ثبت در اصفهان

1.شرکت های سهامی ( به موجب ماده 4 لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب 24/12/1347 شرکت سهامی به دو نوع شرکت سهامی عام و خاص تقسیم می شود.)
2.شرکت تضامنی
3.شرکت با مسئولیت محدود
4.شرکت مختلط غیر سهامی
5.شرکت مختلط سهامی
6.شرکت نسبی
7.شرکت تعاونی تولید و مصرف

  • مدارک ثبت شرکت در اصفهان

1. کپی برابر اصل ندارک شناسایی اعضاء ، هیئت مدیره 
2. کپی برابر اصل مدارک شناسایی شرکا و سهامداران 
3. گواهی عدم سوء پیشینه 
4. تنظیم اوراق اساسی شرکت ( شامل اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه، متن صورت جلسه )

  • مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان

مدت زمان تعیین نام شرکت در اصفهان پس از ثبت نام اینترنتی و پذیرش نهایی در سامانه اداره ثبت شرکت ها 24 ساعت می باشد. پس از تعیین نام و ارسال مدارک از طریق پست، به طور تقریبی 10 الی 15 روز زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد.

  • ثبت شرکت سهامی در اصفهان

برابر ماده اول لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب 24 اسفند ماه 1347 که می گوید : "  شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است" ، در شرکت سهامی ، سرمایه شرکت به سهام متساوی القیمه تقسیم شده ، مبلغ اسمی سهام و وحتی در صورت تجزیه آن به قطعات سهام باید متساوی باشد.
ماده 4 لایحه اصلاح قانون تجارت می گوید : " شرکت سهامی به دو نوع تقسیم می شود : 
نوع اول – شرکت های سهامی عام هستند که موسسین آن ها قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند.
نوع دوم- شرکت های سهامی خاص هستند که تمام سرمایه آن ها در موقع تاسیس منحصراَ توسط موسسین تامین گردیده است."
نوع اول : شرکت سهامی عام 
با توجه به ماده 6 لایحه اصلاح قانون تجارت مصوب 1347 شرایط اولیه در تاسیس شرکت سهامی عام به شرح ذیل می باشند :
الف) تعهد اقلاَ بیست درصد سرمایه شرکت به صورت نقد یا غیر نقد 
ب) سپرده گذاری لااقل 35% از 20 % تعهد شده در حسابی به نام شرکت در شرف تاسیس نزد یکی از بانک ها 
ج) تسلیم اظهارنامه به اداره ثبت شرکت ها یا دایره ثبت شرکت ها در شهرستان ها یا دایره ثبت اسناد و املاک 
مرجع ثبت شرکت ها پس از مطالعه ی اظهارنامه و ضمایم آن و تطبیق مندرجات آن ها با قانون اجازه انتشار اعلامیه پذیره نویسی را صادر خواهد نمود. 
لذا با توجه به ماده 10 قانون یاد شده ثبت شرکت ها پس از تسلیم اظهارنامه ، طرح اساسنامه و طرح اعلامیه پذیره نویسی به اداره ثبت شرکت ها باید اقدامات ذیل را انجام دهد :
1. مطالعه اظهارنامه و ضمائم آن 
2. تطبیق مندرجات مدارک تسلیم شده با قانون 
3. صدور اجازه انتشار اعلامیه پذیره نویسی
اعلامیه پذیره نویسی باید توسط موسسین در جراید آگهی گردیده و نیز در بانکی که تعهد سهام نزد آن صورت می گیرد در معرض دید علاقه مندان قرار داده شود. 
نوع دوم : شرکت سهامی خاص
برای تشکیل شرکت سهامی خاص؛ موسسین باید امور ذیل را انجام دهند.
_تامین سرمایه شرکت به ترتیبی که فوقاَ بیان شد.
_تهیه اساسنامه که باید به امضای کلیه سهامداران برسد.
_تعیین روزنامه کثیرالانتشاری که هر گونه آگهی و اطلاعیه راجع به شرکت تا تشکیل اولین مجمع عمومی عادی،در آن منتشر خواهد شد.
_انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت(اصلی و علی البدل)،که باید در صورتجلسه ای قید و به امضای کلیه سهامداران برسد.توضیح این که مدیران و بازرس یا بازرسان بعدی به وسیله مجمع عمومی عادی شرکت انتخاب خواهند شد.مدیران بازرس یا بازرسان انتخاب شده،باید کتباَ قبول سمت نمایند.قبول سمت به خودی خود،دلیل بر این است که اشخاص مزبور با علم به تکالیف و مسوولیت های سمت خود،عهده دار آن گردیده اند.از این تاریخ شرکت سهامی خاص تشکیل شده محسوب می شود.

  • ثبت شرکت بامسئولیت محدود در اصفهان

1. در شرکت با مسئولیت محدود، هر شریک فقط به میزان سهم الشرکه اش در قبال کلیه دیون شرکت مسئول است. بنابراین برای سرمایه گذاران قالب مطمئنی است، اما برای معامله کنندگان با شرکت مطمئن نمی باشد. 
2. برای تاسیس آن حداقل سرمایه ای تعیین نشده است. با این حال به صورت عرفی حداقل سرمایه اسمی مبلغ یک میلیون ریال می باشد. 
3. تعداد شرکاء در شرکت بامسئولیت محدود :حداقل دو نفر ( ماده 94 ق. ت )
4. شیوه های اداره آن از شرکت های تضامنی و نسبی کامل تر است، اما به کاملی شرکت های سهامی و تعاونی نمی باشد. از همین رو این قالب برای تشکیل شرکت هایی با تعداد زیادی از شرکاء مناسب نیست. 
5. در تصمیم گیری برای اداره این شرکت ، رای اکثریت ملاک است ، اما نحوه حصول این اکثریت ، به آسانی حصول اکثریت در شرکت های سهامی نیست ، چرا که در برخی از موارد ، اکثریت لازم در شرکت بامسئولیت محدود هم اکثریت عددی است و هم اکثریت سرمایه ای. 
6. نقل و انتقال سهم الشرکه در آن نسبت به شرکت هایی مانند تضامنی و نسبی آسان تر است ، اما به آسانی شرکت هایی مانند سهامی عام و تعاونی نمی باشد و همچنان با موانعی روبرو است. 
اسم شرکت بامسئولیت محدود :
1. در اسم شرکت باید عبارت " بامسئولیت محدود " قید گردد، مهم این است که بلافاصله قبل یا بعد از نام شرکت ، این عبارت درج شده باشد. در ماده 95 ق. ت ضمانت اجراء تخلف از این الزام چنین بیان شده است که شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود. اما باید توجه داشت که منظور قانون گذار فقط این بوده است که مسئولیت شرکاء در مقابل اشخاص ثالث، تضامنی می گردد؛ یعنی شرکاء نسبت به کلیه دیون شرکت مسئولیت دارند. بنابراین سایر احکام شرکت تضامنی مانند شیوه نقل و انتقال سرمایه و شیوه انحلال نسبت به آن جاری نیست. 
2. اسم شرکت نباید متضمن نام شخصی از شرکاء باشد، وگرنه شخص مذکور در برابر اشخاص ثالث حکم شریک در شرکت تضامنی را پیدا می کند و مسئول پرداخت کلیه دیون شرکت است. 
آدرس اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری در اصفهان : خیابان کاوه، اول خیابان جابر انصاری ، جذب بانک صادرات . کد پستی : 8138982813 
تلفن تماس : 34410247 ( 9831 + )
لازم به ذکر است ، متقاضیان محترم تنها از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir  می توانند روند امور ثبتی خود را پیگیری نمایند .
کلیه امور ثبتی و اداری خود را در اصفهان به ما بسپارید.
ثبت شرکت کارا ، افتخار دارد با بهره گیری از توان بالای کادر توانمند خود ، در  سریع ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکت شما عزیزان  به عمل آورد.



ثبت شرکت در اصفهان چگونه است؟ 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۱۰
  • ۱۴۴ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی