ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

پیشرفت تکنولوژی نساجی در چند سال گذشته به قدری متنوع بوده است که میتوان به جرأت آن را به عنوان دومین تحول بزرگ صنعتی در زمینه تکنولوژی و ماشین سازی به حساب آورد. اگر اولین تحول بزرگ صنعت نساجی را در قرن نوزدهم با بکار افتادن چرخهای این صنعت توسط نیروی مکانیکی بدانیم به طور قطع دومین تحول بزرگ نساجی در اواسط قرن بیستم و با ارائه روش های جدید ریسندگی مانند تولید الیاف فلامنت و... انجام گرفته است.
• دلایل تحولات صنعت نساجی :
انگیزه های تحولات صنعت نساجی به غیر از مسائل اقتصادی و تکنیکی تولید، به عوامل زیر بستگی دارد : 
_ ازدیاد سریع جمعیت در قرن نوزدهم و بیستم سبب شد تا نیاز به افزایش تولید کارخانه نساجی در نتیجه، افزایش تولید ماشین آلات نساجی بیشتر شود.
_ پیشرفت سریع سایر صنایع و در نتیجه کمبود کارگر و بالا رفتن دستمزد در این صنایع باعث شد که کارگران صنعت نساجی به صنایع دیگر روی آورند. دراین مورد تنها راه حل عملی، اتوماتیک کردن ماشین ها برای کم کردن نیاز به کارگر و به موازات آن افزایش تولید ماشین آلات به منظور قادر ساختن کارخانجات تولیدی به پرداخت دستمزد بیشتر بوده است.
• نانو نساجی : 
صنعت دیگری که به واسطه فناوری نانو تکان خورد صنعت نساجی است. هم اکنون شرکت های بسیاری در تلاشند تا پارچه های هوشمندی بسازند که ویژگی های خود را با توجه به شرایط محیطی تغییر داده و حتی مراقب علایم حیاتی بدن باشد. هم اینک شاهد تولید پارچه هایی بر مبنای فناوری نانو در بازار جهانی هستیم که نسبت به آب، چروک و تنش بسیار مقاومند. به عنوان نمونه پارچه های شرکت صنعتی پارچه بافی سوئیس، ضد آب و ضد لک بوده و چربی های روی آنها خود به خود از بین می رود. این پارچه ها از طبیعت الهام گرفته و تولید آنها با نانو تکنولوژی تحقق یافته است. برگ های برخی گیاهان ( مثل نیلوفر آبی)، پوست سوسک و بال حشرات همیشه تمیز باقی می مانند زیرا ناهمواری های بی نهایت کوچک روی سطوح آنها مانع از چسبیدن ذرات گرد و خاک به این سطوح شده و کوچک ترین بارشی سطح آنها را پاکیزه می کند. 
درحال حاظر برخی از متخصصان نانو تکنولوژی در حال کار بر روی مواد و پارچه های هوشمندی هستند که علاوه بر توانایی استتار خود، بتوانند پارگی های خودشان را نیز ترمیم کنند. اصل این کار بر مبنای موادی است که می توانند براساس نوری که به آنها می رسد واکنش های مختلفی از خود نشان دهند. هم اکنون این کار فقط از عهده مواد طبیعی بر می آید و سیستم های مصنوعی یا سنتزی از این قابلیت بی بهره اند. به همین دلیل نانوتکنولوژیست ها قصد دارند از بعضی از ارگانیسم های زنده نظیر برخی ماهی ها و دیگر موجودات دریایی مثل هشت پا تقلید کنند.
• کاربرد نانو فناوری در صنعت نساجی :
فناوری نانوهم می تواند منسوجات را هوشمند کند و به آنها کارایی ویژه ای بدهد. با توجه به ارتباط محصولات فناوری نانو با خواص نوری، گرمایی، خواص انعطاف پذیری و ... منسوجات زیادی می توانند از فناوری نانوبهره ببرند.
درمحصولات مدرن صنعت نساجی علاوه بر خصوصیات استحکامی روی خواص دیگری مانند جذب مواد، عبور یا دفع مواد نیز کار شده است. به چنین محصولاتی منسوجات هوشمند اطلاق می شود. کلمه هوشمند همیشه درست استفاده نمی شود. لباس های هوشمند، لباس هایی نیستند که فکر کنند یا برای شما چای درست کنند یا کتاب بخوانند. لباس های هوشمند یک قابلیت ویژه دارند. برای مثال به نخ های کشسان به خاطر خواص ارتجاعی فوق العاده می توان هوشمند گفت، می توان بارها و بارها آنها را کشش داد و باز بتواند خواص ارتجاعی خود را حفظ کند. این نخ ها وارد لباس شده و لباس را کشسان می کنند.
در واقع منسوجات هوشمند منسوجاتی هستند که می توانند در سرما ما را گرم نگه دارند و در گرما خنکمان کنند یا راحتی لازم را برای ما فراهم آورند. آنها می توانند نیمه رساناهای سازنده قطعات الکترونیکی را در برداشته باشد یا یک اثر رنگی ویژه از خود نشان دهند. خیلی از منسوجات هوشمند در انواع پوشاک استفاده می شوند وهدف آنها ایمنی بهداشت یا راحتی است. 
• ثبت شرکت نساجی:
برای ثبت شرکت نساجی می توان در قالب های شرکت سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود اقدام نمود. پس از تعیین قالب، جهت ثبت شرکت نیاز به شرایط و مدارکی است که در ذیل به ذکر آنها می پردازیم.
• شرایط ثبت شرکت نساجی سهامی خاص عبارت است از:
- حداقل 3 نفر عضو به همراه 2 نفر بازرس (بازرسین نباید از اعضاء باشند)
- میزان سرمایه اولیه مبلغ یک میلیون ریال
- پرداخت حداقل 35% سرمایه به صورت نقدی
• مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت نساجی سهامی خاص:
- امضاء اقرارنامه
- اصل گواهی سوء پیشینه کیفری
- فتوکپی مدارک شناسایی کلیه اعضاء (شناسنامه و کارت ملی)
- اخذ مجوز در صورت نیاز به مجوز
(تنظیم وکالتنامه به نام وکیل ،چنانچه ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.)
• شرایط ثبت شرکت بافندگی با مسئولیت محدود عبارت است از:
- تعهد به پرداخت کل سرمایه 
- میزان سرمایه حداقل 100,000 هزارتومان
- وجود حداقل 2 نفر عضو 
• مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت بافندگی با مسئولیت محدود:
- اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری تهیه شده از مراکز پلیس+10
- تصویر شناسنامه و کارت ملی سایر اعضاء
- اقرارنامه امضا شده
- مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع



ثبت شرکت های ریسندگی و بافندگی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۲۶
  • ۱۱۷ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی