ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

شرکت چند ملیتی چیست؟

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴ ب.ظ

شرکتها برای داشتن شخصیت حقوقی باید از قوانین موجو د در کشور خود تبعیت کنند .با توجه به قوانین موجود برای ثبت شرکت در ایران هر شرکتی که محل تشکیل ان ایران باشد و مرکز اصلی ان هم در ایران قرار داشته باشد ایرانی محسوب می شود.
چنان چه شرکتهای خارجی بخواهند در ایران شعبه داشته باشند و فعالیت کنند باید حتما در ایران شرکت به ثبت برسانند .
شرکت چند ملیتی :
چنان چه در کشوری شرکتی تاسیس و به ثبت برسید و اقدام به تاسیس شرکت در کشورهای دیگر با داشتن تابعیت ان کشور نماید و یا در صورتیکه سهام شرکتی را خریداری کند که این شرکت تابعیت کشورهای دیگر را داشته باشد به طوریکه قسمت بیشتری از سهام ان شرکت را داشته باشد و با توجه به مقدار سهامی که دارد بتواند بر اداره و تصمیمات ان شرکت تاثیر بگذارد به چنین شرکتهایی چند ملیتی یا بین المللی گفته می شود .
دلیل اطلاق کلمه ی چند ملیتی برای این شرکتها  بخاطر قالب شرکت نمیباشد بلکه  از نظر وسعت عملیات تولیدی در سایر کشورها است .از مزایای تولید در کشورهای دیگر این است که در این کشورها به دلیل داشتن نیروی کار و مواد ارزان و همچنین دستیابی به بازار فروش می باشد .در بعضی مواقع نیز اجزای یک کالا در کشورهای مختلف تولید و سپس در کنار هم قرار می گیرد و محصول را بوجود می اورد .
شرکتهای چند ملیتی باید از چه اصول و قواعدی پیروی کنند :
با توجه به این که شرکتهای چند ملیتی دارای قالب خاصی نیستند در نتیجه برای اداره ی انها از اصول خاصی پیروی نمی شود .در زمانی که ارتباط بین شرکت با کشورهای دیگر به مشکل بخورد برای حل اختلاف پیش امده از قوانین حقوق بین المللی خصوصی ان کشور تبعیت می کنند .
برای ثبت شرکت چند ملیتی چه مدارکی باید ارائه شود :
1-در ابتدا باید درخواست خود را به اداره ی ثبت علائم تجاری ارائه داد ودر ان کشورهای مورد نظر قید شود 
2-مدیران و افرادی که در این شرکتها دارای حق امضا هستند باید کارت ملی و شناسنامه ی خود را کپی برابر اصل کرده و ارائه دهند 
3-باید اصل اظهار نامه جهت دیده شدن و کپی ان برای ثبت در پرونده ارائه شود 
4-ارائه ی کپی گواهی ثبت برند که برابر اصل شده باشد 
5-ارائه ی روزنامه ای که اگهی تاسیس در ان درج شده و اخرین تغییرات شرکت برای افراد حقیقی در ان قید شده باشد 
6-کامل کردن فرمهای مربوط به ثبت شرکت بین المللی که به انگلیسی ترجمه شده باشد 
7-پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکتهای بین المللی در کشور میزبان 
8-ارائه ی معرفی نامه که بر روی سر برگ شرکت وجود دارد و به امضای مدیران و افرادی که در شرکت حق امضا دارند رسیده باشد 
9-کلیه ی اعضای شرکت باید از پاسپورت خود کپی تهیه کرده و ارائه دهند 
10-در صورتیکه کارهای مربوطه توسط وکیل انجام شود باید از اداره ی دادگستری وکالتنامه گرفته و ارائه دهد 
چنان چه افراد تصمیم به تاسیس شرکتهای چند ملیتی داشته باشند باید ایران تصدیق نامه   صادر کند .



شرکت چند ملیتی 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۲۷
  • ۱۳۹ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی