ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت استارت آپ یا نوپا

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

 Startup company یا شرکت های نوپا ، همینطور که از نامشان پیداست ، به شرکت هایی گفته می شود که تاریخچه چندانی ندارند، این شرکت ها تازه ایجاد شده اند و در فاز توسعه و تحقیق برای بازاریابی قرار دارند.
شرکت های نوپا می توانند در هر فرمتی پدید آیند.این شرکت ها، در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند و اغلب رشد سریعی دارند و به همین دلیل با استقبال رو به رشدی مواجه شده اند . توضیح آنکه، سرمایه گذارها به طور کلی به سوی آن دسته از شرکت های جدیدی جلب می شوند که پروفایل ریسک/ پاداش متمایزی دارند و مقیاس پذیرتر هستند. بنابراین هزینه راه اندازی کمتر، ریسک زیاد و پتانسیل بالایی برای برگرداندن سرمایه دارند. معمولاَ یک شرکت نوپای موفق، مقیاس پذیری بیشتری نسبت به شرکت های دیگری دارد، یعنی می تواند با سرمایه‌ گذاری کم ، نیروی کار و یا زمین، رشد بیشتری نسبت به شرکت های قدیمی تر داشته باشد. 
شرکت های نوپا گزینه های مختلفی را برای پیدا کردن سرمایه مورد نیاز خود دارند. شرکت های سرمایه گذار (venture capital)  یا فرشتگان سرمایه گذار (angel investors)  می توانند با تبادل پول نقد در برابر سهام به شرکت های نوپا کمک کنند تا فعالیت خود را شروع کنند، در عمل بسیاری از شرکت های نوپا توسط بنیانگذارها سرمایه‌ گذاری می شوند. 
وظیفه مهم در راه اندازی یک کسب و کار در واقع تحقیق برای اعتبار، ارزیابی و توسعه ایده یا مفاهیم کسب و کار و همینطور مشخص کردن موقعیت ها برای پیشبرد اهداف و دستیابی به پتانسیل های تجاری می باشد؛ اگر ارزش یک شرکت بر اساس تکنولوژی آن شرکت باشد، مهم است که بنیانگذاران از مالکیت معنوی ایده های خود حفاظت کنند. 
گاهی اوقات شرکت های نوپا خصوصاً آن هایی که در ارتباط با تکنولوژی های جدید هستند، سود بسیار بالایی به خالقان یا سرمایه گذاران خود بر می گردانند. مثال بارز آن شرکت گوگل است که خالقان آن هم اکنون بیلیونر هستند. 
در ذیل ویژگی استارت آپ ها رامورد بررسی قرارمی دهیم : 
۱- هنگام شکل گیری به این نیت شکل دهی می شوند که در آینده یک شرکت بزرگ در کلاس جهانی شوند، هر چند ممکن است درایتدا جثه کوچک و چابکی داشته باشند. 
۲- برای بازارهای جدید و روی محصولات جدید متمرکز می شوند. 
۳- در فرایند بلوغ آنها بازارهای جهانی هدف اصلی است. 
۴- در زمان بلوغ روی تولید هزاران شغل متمرکز خواهند شد. 
۵- آینده و نیازهای آینده محور تمرکز آنها روی خلق ارزش و تامین نیاز است. 
۶- ابزار اصلی هویت بخشی و توسعه و رشد آنها تکنولوژی ها و دانش های نو است. 
۷- استعداد و خلاقیت ، محور تشکیل و توسعه آنهاست و لذا روی جذب کارکنانی با ظرفیت بالای استعداد و خلاقیت متمرکز خواهند بود. 
۸- حجم سرمایه بری بالایی دارند ولی ممکن است در ابتدا با سرمایه محدودی شروع کنند. 
۹- هرچند می توانند صرفاَ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنا شوند ولی اگر فناوری های دیگری عنصر اصلی و بنیادی و هسته مقاوم آنهاست، ضرورتاَ باید از فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده مناسب و شایسته ای داشته باشند. 
قابل ذکر است، یک ایده خوب برای استارت آپ باید ایده زمان، مکان، تیم، تأمین مالی، پایش و مراقبت مستمر را در چارچوب مدل کسب و کاری خود نهادینه کرده باشد تا بتواند موفق شود. 
• تفاوت استارت آپ با سرمایه‌گذاری در چیست؟ 
مبنای شروع کسب و کار استارت آپ، یک ایده خلاقانه و نوآورانه می باشد. به دلیل همین خلاقیت، استارت آپ ها گاهاَ رقیب ندارند، این نوع شرکت ها باید تمرکز اصلی شان بر روی آگاهی رسانی از ایده شان و اجرای کم نقص آن باشد تا رقابت با رقبا و در نهایت اینکه، معمولاَ بنیانگذاران آن سرمایه اولیه شان را با وام، قرض و یا پس اندازی اندک تهیه می کنند. 
• ثبت شرکت استارت آپ (نوپا) 
شرکت استارت آپ را می توان در دو قالب به ثبت رساند، اولی شرکت با مسئولیت محدود و دیگری شرکت سهامی خاص 
در ذیل به بررسی شرایط و مدارک ثبت این شرکت ها می پردازیم :
• شرایط ثبت شرکت استارت آپ با مسئولیت محدود 
- حضور حداقل ۲نفر به عنوان عضو 
- سرمایه شروع کار برای ثبت شرکت نوپا با مسئولیت محدود :صدهزارتومان می باشد. 
- تعهد با پرداخت کل سرمایه 
• مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت استارت آپ با مسئولیت محدود 
- فتوکپی کارت ملی و شناسنامه 
- اقرارنامه امضا شده 
- اصل گواهی عدم سوءپیشینه از دفاتر پلیس +10 
- دریافت مجوز درصورت مجوزی بودن موضوع 
• شرایط لازم جهت ثبت شرکت استارت آپ سهامی خاص عبارتند از : 
- حداقل ۳نفر عضو به همراه ۲نفر بازرس که بازرسین نباید نسبت فامیلی با اعضا داشته باشند . 
- حداقل آورده نقدی یک میلیون ریال 
- حداقل ۳۵درصد سرمایه برای ثبت شرکت نوپا سهامی خاص باید نقدا پرداخت شود . 
• مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت استارت آپ سهامی خاص : 
- تصویر مدارک شناسایی اعضا شامل(کارت ملی و شناسنامه) 
- اصل گواهی عدم سوءپیشینه کیفری برای تمامی اعضا 
- امضاء اقرارنامه 
- اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع ثبت 
- (تنظیم وکالتنامه به نام وکیل در صورتی که امور ثبت شرکت سهامی خاص توسط وکیل انجام شود)
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید. 


ثبت شرکت کیا ، با بهره گیری از متخصصان فوق حرفه ای و توانمند آماده ارائه ی خدمات به شما متقاضیان عزیز می باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۰۵
  • ۱۶۵ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی