ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

فواید ثبت نام دردفتر ثبت تجارتی

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

قانونگذار به دو منظورتجاررا به انجام مقررات و تعهداتی ملزم نموده است که عبارت اند از :
۱. تسهیل نظارت و کنترل فعالیت وعملکرد تجاربه وسیله مراجع صاحب نظر؛
۲. حفظ حقوق اشخاص ثالث؛ به منظور رسیدن به دو هدف اساسی، تجار ملزمند اسم خود را دردفاترثبت تجارتی، به ثبت برسانند.
البته ذکر این نکته ضروری می باشد که ثبت نام تجاری تنها یکی ازالزامات تجاراست و برای رسیدن به اهداف فوق، نه تنها ثبت نام، بلکه اجرای سایرالزامات نیزهدف اصیل قانونگذار است.
ثبت نام دردفترثبت تجارتی جدای ازاهداف عالیه فوق، اهدافی دیگرهمچون تعیین تعداد تجار، اطلاع رسانی به عموم و نیز امکان نظارت متمرکز مقامات رسمی مبنی برفعالیت آنها به دنبال خواهد داشت. دفترثبت تجارتی اهمیت زیادی دارد؛ چرا که بدون داشتن آمار دقیق تجار و نوع فعالیت های تجاری، دولت ها نمی توانند از تجارت کشور حمایت کنند.
برخی عقیده دارند که هدف از تأسیس دفاترثبت نام تجارتی این است که امورتجارتی تحت نظم وانتظام وظوابطی باشد وبرای این منظوراسم تجار ونوع فعالیت تجارتی آنها دردفترمزبورثبت و ضبط می گردد و کلیه اشخاص که به امر تجارت اشتغال دارند خواه ایرانی و خواه خارجی باید در مدت زمان معین، نسبت به ثبت نام خود درآن دفاتر اقدام نمایند.
• فواید ثبت نام دردفتر ثبت تجارتی :
ثبت تاجردردفتر ثبت تجارتی واجد مزایا و فوایدی است که چند وجهی بوده وعلاوه برتاجر و دولت، اشخاص ثالث نیزازآن بهره مند خواهند گردید. ازجمله این آثار و فواید می توان به موارد زیراشاره نمود :
۱_ کسی که نام خود را دردفتر ثبت تجارتی به ثبت رسانده است تاجرشناخته می شود.البته این امریک نشانه قانونی بوده وتا زمانی که خلاف آن ثابت نشده است مندرجات ثبت، اعتبار دارد. بنابراین شخصی که نام خود را دردفتر ثبت تجارتی به ثبت رسانیده است نمی تواند برای فرار ازمقررات و الزامات مربوط به تجار اعلام کند که تاجرنیست.
۲_ تعیین تعداد تجار که رسماً خود را تاجر قلمداد کرده اند. این موضوع باعث سرشماری تجار شده و در نظم و انتظام آنها و تعیین شاخه های تجارت و رصد آخرین وضعیت آنان مؤثر است.
۳_ یکی از مهم ترین امتیازات ثبت نام تجار، آگهی و اعلان و معرفی آنها به طور مختصر به جامعه داخلی و بین المللی است، واشخاص که علاقه مند به ایجاد مبادلات تجاری با تجار ناشناخته باشند، می توانند با مراجعه به این دفتراو را مورد شناسایی قراردهند.
۴_ ثبت نام در نظام های شخصی و موضوعی متفاوت بوده و در نظام های شخصی دلیل قطعی برتاجر بودن شخص و در نظام های موضوعی نشانه ای بر تاجر بودن افراد است. البته ذکراین نکته ضروری است که چنانچه شخصی از نظر قانون تجارت تاجر تلقی نشود، ثبت نام وی دردفتر ثبت تجاری لزوماً موجب تاجر قلمداد شدن وی نشده و برعکس چنانچه شخصی از نظر قانون تجارت تاجرباشد لکن دردفترمذکورثبت نام نکند، چنین شخصی کماکان تاجر به حساب آمده، چرا که ثبت نام،نشانه ی قانونی دال بر تاجر بودن شخص است.
۵_ برخورداری تجاراز برخی امتیازات قانونی از جمله : عضویت در اتاق بازرگانی، اخذ کارت بازرگانی و مجاز در انجام تجارت خارجی.
۶_ حفظ حقوق اشخاص ثالث، تسهیل کنترل فعالیت تاجربه وسیله مقامات رسمی و نظم انتظام تجارتی.



فواید ثبت نام دردفتر ثبت تجارتی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • ۲۵۶ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی