ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

• کارت بازرگانی چیست؟
با شنیدن نام کارت بازرگانی در ابتدا، می توان فهمید که این کارت، در واقع مربوط به امور بازرگانی و تجارت است. بازرگان به شخصی اطلاق می شود که شغل اصلی وی امور تجارتی از انواع مختلف مانند صادرات و واردات کالا و از این قیبل است. اما دانستن این نکته ضروری است که بر اساس قانون هر شخصی که تمایل به این قبیل امور تجاری و بازرگانی دارد، نمی تواند بدون داشتن مجوزی که به آن « کارت بازرگانی» می گویند، اقدام به تجارت عمده نمایند. دارنده این کارت می تواند هر شخص حقیقی یا حقوقی باشد. منظور از امور تجاری که با این کارت انجام می شود، اموری از قبیل ثبت و سفارش کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز است. صدور این کارت نیازمند مدارکی می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مرجع صدور این کارت برای داوطلبانی که بخواهند از این امتیاز بهره مند شوند، شعب اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران در تهران و شهرستان هاست که در حال حاضر برخی از شرکت های مختلف این امر را به عنوان نماینده برای اشخاص می توانند انجام بدهند.این کارت با مدت اعتبار یک الی پنج سال برای دارنده آن صادر می شود، و قابل تمدید نیز هست و در صورت تایید وزارت بازرکانی معتبر است.
• مزایای کارت بازرگانی :
_ دارنده این کارت در صورتی که شخص حقیقی باشد، به عنوان تاجر شناخته می شود، مزیت این مسئله در این است که تجار دارای امتیازات خاص و ویژه ای به نسبت افراد عادی هستند که صاحب کارت بازرگانی نیز از آن ها بهره مند خواهد شد.
_ مزیت دیگر داشتن کارت بازرگانی برای صاحب آن، امکان عضویت وی در اتاق های بازرگانی است.
_ برای افراد دارای این کارت که به دلیل تجارت مجبور به سفرهای متعدد هستند، ویزای تجاری صادر می شود.
_ امکان واردات کالا از مناطق آزاد کشور به داخل مرزهای کشور است.
_ امکان ثبت نام و علائم تجاری غیر فارسی را به صورت استثنا به دارنده آن می دهد.
• مدارک مورد نیاز جهت اخذ کارت بازرگانی اشخاص حقیقی :
1- اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکت ها رسیده باشد.
2- اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری.
3- اصل گواهی موضوع ماده 186 ق.م. مربوط به آخرین سال عملکرد مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگا نی در سال جاری به آدرس متقاضی.
4- دو قطعه عکس (جدید، تام رخ، ساده، رنگی و با پشت زمینه سفید)
-5 داشتن حداقل 23 سال تمام.
6- اصل گواهی پلمپ دفاتر از اداره ثبت شرکت ها.
7- فرم دال (تکمیلی از وب سایت به همراه مهر و امضاء متقاضی و گواهی امضاء دفاتر اسناد رسمی).
8- اصل کارت ملی ( در صورت داشتن هر گونه تغییرات در مشخصات سجلی اسکن و بارگزاری تصویر شناسنامه از تمامی صفحات الزامی می باشد).
9- اصل مدرک تحصیلی معتبر (حداقل دیپلم متوسطه) مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد.
* توضیح : دارندگان پروانه بهره برداری صنعتی، کشاورزی، معدنی، خدمات فنی مهندسی و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات از مراجع ذیربط مشروط به انقضای دو سال از صدور پروانه، از ارائه مدرک فوق معاف می باشند و ملزم به ارائه مدرک تولید هستند.
10- اصل کارت پااین خدمت یا معافیت دائم برای آقایان
* توضیح : متقاضیانی که سن آنان 50 سال تمام باشد از ارائه پایان خدمت معاف می باشند.
11- اصل گواهی بانک مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی ( فقط روی فرم الف قابل قبول است) با مهر و امضای رئیس شعبه. ضمنا حساب های جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتی که روی فرم الف تایید شده باشد قابل قبول است.
12- مدرک تولیدی معتبر از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحدهای تولیدی (صنوف تولیدی دارای پروانه کسب مشمول این بند نمی گردند).
13- ارائه یکی از مدارک ذیل :
الف) اصل سند مالکیت شش دانگ به نام متقاضی، به آدرس دفتر کار ( آدرس اظهارنامه).
ب) اصل اجاره نامه بنگاه املاک دارای کد رهگیری به نام متقاضی، برای محل کار و به آدرس دفتر کار(آدرس اظهارنامه).
ج) اصل اجاره نامه محضری معتبر به نام متقاضی، برای محل کار و به آدرس دفتر کار (آدرس اظهارنامه).
کلیه امور ثبتی و اداری خود را به ما بسپارید.
"آنچه در تخصص ماست جلب رضایت کامل متقاضیان با ارائه مناسب ترین خدمات است"



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۱
  • ۱۲۵ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی