ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت در گرجستان

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ق.ظ

همان طور که میدانید گرجستان کشوری است در منطقه قفقاز اوراسیا.این کشور که در سر حد آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد، از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان، و از جنوب شرق با جمهوری آذربایجان هم مرز است. پایتخت و بزرگترین شهر آن تفلیس است. مساحت گرجستان 69.700 کیلومتر مربع و جمعیت آن در سال 2016 در حدود 3.72 میلیون نفر بوده است. گرجستان یک جمهوری متمرکز، نیمه ریاستی است و حکومت آن از طریق دموکراسی نیابتی انتخاب می شود.

قدمت کشور گرجستان به 1,800,000 ( یک میلیون و هشتصد هزار ) سال پیش می رسد که گروهی از انسان های نخستین موسوم به انسان گرجی در آن زندگی می کردند. گرجستان یکی از قدیمی ترین کشورها است و یکی از غنی ترین فرهنگ ها را دارا است.




انواع شرکت های قابل ثبت در کشور گرجستان:
( شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تعاونی، مشارکت محدود، مشارکت عمومی )
 

طبق بندهای قانونی که در منبع مطالعه شده ( کارا ثبت ) وجود دارد به تعریف هر یک از انواع شرکت می پردازیم.


شرکت سهامی، یک نهاد قانونی می باشد که سرمایه آن به مقادیر اسمی مساوی تقسیم شده است. این سهام به یک وثیقه اطلاق می شود که ضامن مطالبات یک سهامدار در ارتباط با دارایی شرکت سهامی، حقوق و تعهدات سهامداران و شرکت سهامی در قبال یکدیگر می باشد. بدهی یک شرکت سهامی به دارایی کل محدود می شود.

شرکت با مسئولیت محدود، یک نهاد بازرگانی قانونی است که تعهدات آن به بستانکارانش محدود به مبلغ دارایی موجود آن می باشد.شرکت با مسئولیت محدود می تواند توسط یک شخص ایجاد گردد و یا دارای چند شریک باشد. سرمایه این شرکت به سهام تقسیم شده و بر خلاف شرکای شرکت سهامی، سهام جدید نمی تواند صادر شود.


تعاونی، یک شرکت است که با هدف توسعه کسب و کار مشترک و افزایش سود از اعضای آن تاسیس شده است. هدف تعاونی انجام علایق اعضای آن می باشد.شرکت تعاونی که یکی از انواع ثبت شرکت در گرجستان می باشد اصولا برای بدست آوردن سود تشکیل نمی شود بلکه در جهت انجام یک کار گروهی بیشتر با هدف اشتغال زایی می باشد.این نوع شرکت فقط به اندازه دارایی اعضاء متعهد است.

در حالت مشارکت محدود، چند شخص به صورت مشترک فعالیت های کارآفرینی مستقل را با نام یک شرکت اجرا می کنند. در مشارکت محدود، تعهدات یک یا چند شریک در قبال بستانکاران این شرکت محدود به سرمایه آنان در شرکت است. در حالی که دیگر شرکاء شخصا در قبال بدهی شرکت مسئولیت دارند.

در شرکت با نام مشارکت عمومی، چند شریک فعالیت های مستمر و مستقل کارآفرینی را تحت نام یک شرکت اجرا می کنند. موسسان شرکت در قبال بدهی های شرکت شخصا مسئولیت دارند.



اگر موارد ذکر شده در بالا را به دقت مطالعه کنید به راحتی می توانید شرکت خود را در کشور گرجستان به ثبت برسانید.  اگر علاقه مند هستید که در این رابطه اطلاعات بیشتری بدست آورید می توانید به منبع ذکر شده در متن مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی