ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

با سلااام. 

با یک مقاله مفید ثبتی دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. موضوع بحث امروز تعریف و شرایط موسسه فرهنگی تک منظوره است. 

در ابتدا بهتر است با خود مفهوم موسسه فرهنگی و فعالیت های آن آشنا شوید. 

افرادی که در موسسات فرهنگی تک منظوره فعالیت می کنند  چه اقداماتی به نظر شما انجام می دهند؟؟ برای پاسخ به این سوال ما را در ثبت شرکت کارا دنبال کنید. 


به طور خلاصه فعالیت آنها شامل موارد زیر می شود:


1- برگزاری نشست های فرهنگی، هنری، ادبی، معرفی بررسی و نقد کتاب و نشریه و نیز انتخاب و اهدای جوایز به برگزیدگان آثار هنری، فرهنگی، مطبوعاتی و سینمایی.

2- همکاری یا مشارکت برای اجرای طرح های پژوهشی، فرهنگی و هنری و نیز گردآوری و تدوین مجموعه های مستند درباره مسائل فرهنگی، هنری، اجتماعی و تاریخی.
3- گردآوری و تنظیم مطالب،تدوین مقالات، ترجمه غیر رسمی متون و کتاب به زبان های خارجی و بالعکس.


حالا که با فعالیت های فرهنگی آشنا شدید میخواهم شما را با شرایط ثبت این نوع موسسات آشنا کنم. ما را در این مقاله همراهی بفرمایید. 



- اول اینکه کارت پایان خدمت باید داشته باشید. یا اگر معاف هستید برگه معافیت خود را باید ارائه دهید. 

- مدرک تحصیلی شما باید کارشناسی باشد. 

- حد اقل به سه نفر عضو هیئت موسس نیاز دارید. 

- اگر متاهل هستید سن شما حد اقل باید 25 سال تمام باشد و در غیر این صورت 27 ساله باید باشید حد اقل. 

- عدم سوء پیشینه از جمله موارد حتمی و ضروری است. 

- ترجیحا باید سابقه مفیدی در زمینه کارهای فرهنگی داشته باشید. 



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • ۱۷۰ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی