ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

سرمایه اولیه برای ثبت شرکت چقدر باید باشد؟

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ق.ظ

شرکت ها را می توان از نظر میزان سرمایه به سه گروه تقسیم کرد: 

گروه اول: شرکت هایی که فقط سرمایه در آن ها دخالت دارد.

گروه دوم: شرکت هایی که شخصیت و ضمانت شرکا در آن ها دخالت دارد

گروه سوم: شرکت هایی که تعداد شرکا در آن ها دخالت دارد. 

 اگرچه قانون تجارت 7 نوع شرکت تجاری را به رسمیت شناخته است، ولی اکثر شرکت هایی که در حال حاضر در ایران در حال فعالیت اقتصادی هستند دارای یکی از این قالب های حقوقی  می باشند.

1)شرکت های سهامی عام یا خاص 

2)شرکت های دولتی 

3)شرکت های با مسئولیت محدود 

4)شرکت های تعاونی 

5) شرکت های تضامنی

شرکت سهامی عام شرکتی است که موًسسین آن قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تاًمین می کنند.این نوع شرکت کامل ترین نوع شرکت سهامی است و مسلم است برای انجام امور مهم از قبیل استخراج معادن و تجارت با کشورهای خارج و تاسیس کارخانجات و ایجاد سدها و بانک ها تشکیل می شود که سرمایه ی فردی کفاف آن را نمی دهد. سرمایه اولیه در شرکت های سهامی عام به هنگام تاًسیس از 500 هزار تومان نباید کمتر باشد.در صورتیکه سرمایه ی شرکت بعد از تاًسیس به هر علت از حداقل مذکور کمتر شود،  باید ظرف یکسال نسبت به افزایش سرمایه تا میزان حداقل مقرر اقدام شود یا شرکت به نوع دیگر از انواع شرکت های مذکور در قانون تجارت تغییر شکل یابد وگرنه هر ذینفع می تواند درخواست انحلال کند. موًسسین، برای تاًسیس شرکت های سهامی عام  باید حد اقل بیست درصد سرمایه شرکت را خود تعهد کرده و لااقل 35 درصد مبلغ تعهد شده را در حسابی به نام «شرکت در شرف تاًسیس» نزد یکی از بانک ها تودیع نمایند.به این ترتیب شرکتی که مثلاً با پنج میلیون ریال تاًسیس می شود باید 350 هزار ریال نقداً سپرده و سپس برای دعوت سایرین،  آگهی انتشار دهد. مطالب مهم درباره سرمایه ثبت شرکت در این پست گفته شد. اگر شما علاقه دارید که مطالعه بیشتری در این زمینه داشته باشید، می توانم سایت حقوقی فکر برتر را به شما معرفی کنم. 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۳
  • ۲۲۱ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی