ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

بررسی ظرفیت تولید صنایع سلولزی و بهداشتی از مهم ترین و اساسی ترین صنایع هر کشوری به حسای می آید. روند افزایش خط تولید دستمال کاغذی، باعث شده که از ثبت شرکت تولید دستمال کاغذی به عنوان یک فرصت شغلی بهینه استفاده کرد. برای ایجاد کسب و کار در این زمینه شما باید در ابتدا یک شرکت ثبت کنید که این شرکت می تواند از نوع سهامی خاص و یا مسئولیت محدود باشد. ( البته شما می توانید از سایر قالب های ثبتی نیز استفاده کنید ولی دو قالب ذکر شده متداول تر هستند.) 

در تعریف شرکت سهامی خاص می توان گفت که این شرکت حتی اگر فعالیت تجاری نداشته باشد، یکی از انواع شرکتهای تجاری محسوب می شود و تمام سرمایه آن توسط سرمایه گذاران تأمین می شود. 

شرکت مسئولیت محدود: شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می شود و هر یک از شرکاء فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت هستند. 

بعد از اینکه با این دو قالب ثبتی آشنا شدید توصیه میکنم برای ثبت شرکت دستمال کاغذی فقط با فکر برتر تماس بگیرید و بقیه کارها را به این موسسه واگذار کنید. 

تلفن تماس : 02142143



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۲۴
  • ۱۹۵ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی