ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

گام به گام تا ثبت برند دمنوش گیاهی

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ق.ظ

اولین اقدام جهت ثبت برند ، انتخاب کردن نام برند است. متقاضیان عزیز در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در این زمینه ، می توانند با همکاران ما در ثبت شرکت کیا تماس بگیرند. 

در انتخاب نام برند، همیشه نکاتی را در نظر داشته باشید. 

- برند، باید خلاقانه باشد و تکراری نباشد. 

- برند باید به نحوی طراحی، ترسیم  و تعیین شود که موجب خطا و گمراهی مخاطبان نگردد.

پس از انتخاب نام برند، مراحل ثبت برند به این صورت است:

- تکمیل فرم مربوطه در سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir  الزامی است. 

- دریافت رمز اظهارنامه و کد پیگری واجب است. 

- بررسی اولیه  توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. ( پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پاسخ اداره ممکن است یکی از سه وضعیت اخطار نقص ، رد پرونده یا آگهی نوبت اول باشد. در حالت آگهی نوبت اول یعنی اشکالی در اطلاعات وارد شده وجود ندارد و باید نسبت به ارائه مدارک اقدام کنید.)

- ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی الزامی است. 

- پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول 

اگر تا 30 روز بعد از انتشار آگهی نسبت به علامت مورد تقاضا اعتراضی صورت نگیرد می توان نسبت به آگهی نوبت دوم اقدام نمود. 

گام به گام تا  ثبت برند دمنوش گیاهی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۱۳
  • ۱۴۹ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی