ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

آگاهی از مرجع ثبت شرکت های خارجی در ایران

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ق.ظ

ذکر این نکته لازم است که شرکت هایی که در ایران تشکیل شوند و مرکز اصلی آن ها در ایران باشد، ایرانی محسوب می شوند و سایر شرکت ها خارجی به حساب می آیند. برای آنکه شخصیت حقوقی شرکت خارجی در ایران شناخته شود و شرکت خارجی بتواند در ایران امور تجاری انجام دهد، باید به ثبت رسیده باشد. سوالی که مطرح می شود این است که مرجع ثبت شرکت های خارجی در ایران کجاست؟ ما در این پست به پاسخ این پرسش پرداخته ایم. لطفاَ ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. 

در مورد شرکت های خارجی، درخواست ثبت شعبه یا نمایندگی باید در تهران و نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی انجام شود. درخواست در صورتی قابل پذیرش است که شرکت در مملکت اصلی خود، قانونی شناخته شود و شرکت در صورتی قانونی تلقی می شود که حسب قانون کشورش موجود باشد، خواه موجودیت آن به ثبت نیاز داشته باشد، خواه به ثبت نیاز نداشته باشد. 

شرکت های خارجی، برای آنکه بتوانند  در ایران فعالیت اقتصادی داشته باشند، باید به ثبت شعبه یا نمایندگی مبادرت کنند. شعبه در واقع شخصیتی جدا از شرکت ندارد. در نتیجه، ثبت آن، در حکم ثبت خود شرکت است. اما نماینده شرکت، شخص مستقلی است که بر اساس قرارداد نمایندگی، انجام قسمتی از موضوع و وظایف شرکت طرف نمایندگی را در ایران به عهده گرفته است. شرکت های خارجی متقاضی ثبت شعبه، در ایران موظف هستند مدارک زیر را به همراه درخواست کتبی خود به اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ارائه کنند:
الف) اساسنامه شرکت 

ب) آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ثبت شده در مراجع ذی ربط

ج) آخرین گزارش مالی تایید شده شرکت 
د) گزارش توجیهی حاوی موارد زیر:
 1) اطلاعات مربوط به فعالیت های شرکت

 2) تبیین دلایل و ضرورت ثبت شعبه در کشور ایران

 3) تبیین نوع و حدود اختیارات و محل فعالیت شعبه

 4) برآورد نیروی انسانی خارجی و ایرانی مورد نیاز

 5) نحوه تأمین منابع وجوه ارزی و ریالی برای اداره امورشعبه
اداره امور شعبه شرکت خارجی باید توسط یک شخص حقیقی مقیم ایران انجام شود. همان طور که در مورد نمایندگی به همین صورت است. ( ماده 9 آیین نامه اجرایی مصوب سال 1387 ). 
لازم به ذکر است، تمام اسناد شرکت که در کشور خارجی تهیه می شود بعد از تأیید مرجع ذی ربط (مانند مرجع ثبت شرکت ها) و تأیید وزارت خارجه آن کشور باید به تأیید سفارت یا نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در آن کشور برسد و بعد از ترجمه رسمی به فارسی و تأیید اداره فنی دادگستری، اصل و ترجمه آن به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۰۳
  • ۲۳۸ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی