ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت در قرچک چگونه امکان پذیر می شود؟

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ

با توجه به نوع شرکت حقوقی که برای ثبت انتخاب می شود اوراق ثبتی متفاوت است. به عنوان مثال اوراق ثبتی شرکت های سهامی خاص شامل اساسنامه، اظهارنامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین است و اوراق ثبتی شرکت های سهامی خاص شامل اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین است. سایر انواع شرکت ها نیز اوراقی تقریباَ مشابه با این دو نوع شرکت دارند. 

به این نکته توجه کنید که مدارک و مستندات حقوقی شرکت، اصل و پایه شرکت هستند و همه توافقات و قوانین اجرایی و حقوقی شرکت در آن دیده می شود. آینده شرکت به این مستندات ارتباط دارد. هر گونه اشتباه در این مستندات، آینده شرکت را به خطر خواهند انداخت. از این رو انتخاب موسسه حقوقی معتبر مانند ثبت شرکت فکربرتر برای تنظیم کردن این مستندات اهمیت زیادی دارد.

مراحل ثبت شرکت در قرچک

گام اول در ثبت شرکت در قرچک انتخاب سرمایه درست و موضوع فعالیت مناسب است. باید توجه داشته باشید در صورتی که موضوع فعالیت شما نیازمند مجوز باشد باید مجوزهای لازم را از ارگان های ذی ربط تهیه کنید. گام بعدی انتخاب 5 اسم مناسب و سه سیلاب با ریشه کاملاَ فارسی است. اگر نام انتخابی شما به ثبت نرسیده باشد مورد تایید کارشناس اداره ثبت شرکت ها قرار می گیرد. متقاضیان ثبت شرکت در قرچک باید بدانند انجام ثبت نام سامانه ای به تجربه نیاز دارد. در این زمینه می توانید با مشاوران با تجربه مرکز تخصصی فکر برتر در تماس باشید. 
بعد از انجام ثبت نام سامانه ای، باید مدارک را از طریق اداره پست به صورت سفارشی به اداره ثبت ارسال کنید. اگر مدارک شما کامل باشد و نقصی نداشته باشد کارشناس مربوطه نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت اقدام می کند که در این صورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی، برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت مراجعه کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۰۷
  • ۲۲۲ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی