ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

برای ثبت برند صابون چه کنیم؟

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ق.ظ

برای ثبت برند صابون این مدارک نیاز است که تهیه شوند. 

1- اظهارنامه یعنی برگ های چاپی که از طرف اداره کل مالکیت صنعتی، در اختیار متقاضیان گذاشته می شود و متقاضیان آن را کامل می کنند. 
2- ده عدد نمونه از علامت، به شکلی که استعمال می شود باید تهیه شود. به علاوه نمونه های اضافی، به تعداد یک نمونه برای هر طبقه اضافی که درخواست می شود. 
فرد درخواست کننده باید بر روی هر اظهارنامه، یک نمونه از علامت را الصاق کند و آن را امضاء نماید. نمونه سوم در موقع ثبت بر روی صفحه مربوط، در دفتر ثبت الصاق می شود و نمونه چهارم، بر روی تصدیق ثبت الصاق می شود. ابعاد نمونه نباید از ده سانتیمتر از هر طرف تجاوز کند. بر روی هر نمونه الصاق شده به طریق بالا، مهر اداره کل مالکیت صنعتی زده می شود به طوری که یک قسمت از مهر بر روی نمونه و قسمت دیگر بر روی صفحه قرار گیرد. 
3- یک کلیشه واضح و خوانا برای چاپ علامت تهیه کنید که ابعاد آن نباید از ده سانتیمتر از هر طرف تجاوز کند. اضافه می شود در صورتی که علامت از یک یا چند کلمه تشکیل شده باشد و دارای هیچگونه تصویر و حروف مخصوصی نباشد، تقاضا کننده ثبت، مجبور به ضمیمه کردن کلیشه نیست. 
4- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالت نامه، در شرایطی که تقاضای ثبت به وسیله وکیل به عمل آید. 
5- اگر علامت در خارج از کشور به ثبت رسیده باشد، تسلیم رونوشت گواهی شده از طرف اداره صادرکننده آن به زبان اصلی، به انضمام ترجمه غیررسمی آن به فارسی، به مسئولیت تقاضا کننده ثبت الزامی است. 
6- در صورتی که علامت برای تشخیص امتیاز محصول جماعتی یا محصول یک شهر یا یک ناحیه از کشور اختیار شود، گواهینامه از طرف مقام صلاحیتدار، دایر بر تصدیق استفاده از علامت مزبور، به وسیله سازندگان کالاهای مربوط به آن لازم است. 
شایان ذکر است، ثبت علامت تجاری نیازمند تکمیل و تسلیم اظهارنامه ثبت علامت تجاری به اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی در تهران است. علامت پیشنهادی در صورت احراز شرایط در روزنامه رسمی کشور منتشر می شود.

شما می توانید ثبت شرکت فکر برتر را دنبال کنید تا مجموعه کاملی از اطلاعات ثبتی را در اختیار داشته باشید. 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۲۵
  • ۱۹۸ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی