ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

آیا می توان به تنهایی شرکت ثبت کرد؟

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ

خیر. نمی توان به تنهایی شرکت ثبت کرد. همان طور که در تعریف شرکت ملاحظه شد ، در قوانین ایران، حداقل تعداد شرکا دو نفر است و هیچ شرکتی وجود ندارد که تنها یک عضو داشته باشد.

در یک جمع بندی اجمالی، تعداد شرکا را می توان به شرح زیر تقسیم کرد:
حداقل دو شریک در شرکت تضامنی، شرکت نسبی، شرکت با مسئولیت محدود و شرکت مختلط غیر سهامی 
حداقل 3 شریک در شرکت سهامی خاص و شرکت مختلط سهامی 
حداقل 5 شریک در شرکت سهامی عام 
حداقل 7 شریک در شرکت تعاونی تولید و مصرف 
اگر برای انتخاب شریک دچار سردر گمی هستید و یا اعتماد برای شما سخت است، پیشنهاد ما به شما این است که 99 % سهام را به خود اختصاص دهید و تنها 1 درصد دیگر را به شخص دوم اختصاص دهید. 
این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از پدیده شرکت تجاری به بازدهی فعالیت اقتصادی حدت بیشتری می دهد و متضمن مزایایی است که فعالیت فردی در بر ندارد. مزایایی مانند فراهم شدن سرمایه بیشتر و تجمع تخصص هایی گوناگون برای دستیابی به هدفی واحد و به ویژه محدودیت مسئولیت فعالان تجاری.

لازم به یادآوری است، اگر در رابطه با مسائل حقوقی خود دچار مشکل و یا ابهام شده اید می توانید با شماره تلفن موسسه کارا ثبت تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به مرکز ما اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را برای ثبت و حمایت از منافع خود انجام دهید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۰۷
  • ۲۶۳ نمایش
  • company register

نظرات (۲)

  • حمید حمیدی
  • رتبه بندی شرکت
  • حمید حمیدی
  • سپاس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی