ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

راحت ترین روش برای ثبت شرکت چیست؟

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ب.ظ

راحت ترین روش برای ثبت انواع شرکت های تجاری

پس از لحاظ شرایط قانونی، لازم است تا از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایید. مراحل ثبت اینترنتی به ترتیب عبارت است از :

- تکمیل اطلاعات متقاضی ( وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و.. متقاضی تأسیس شرکت یا مؤسسه ؛ مشخص نمودن تابعیت متقاضی؛ در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه؛ مشخص نمودن سمت متقاضی؛ تکمیل مشخصات شخص امضاکننده دفتر)

- تکمیل نام و اطلاعات شخص حقوقی ( نوع شرکت ؛ درج پنج نام درخواستی به ترتیب اولویت ؛ اخذ شماره پیگیری نوزده رقمی و ذخیره اطلاعات واردشده)

نام های انتخابی باید دارای معنا و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد.همچنین نام های انتخابی می بایست تکراری نبوده و قبلاَ به ثبت نرسیده باشد. 

حداقل تعداد سیلاب ها در نام شرکت 3 سیلاب است. 

لازم به یادآوری است، چنانچه در انتخاب نام شرکت مشکلی دارید می توانید با همکاران ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایید یا به مقاله " انتخاب نام برتر برای شرکت " در سامانه مراجعه نمایید. 

- تعیین موضوع فعالیت ( نوع فعالیت شرکت ؛ تعیین مدت فعالیت مبنی بر محدود یا نامحدود بودن؛ معلوم نمودن وجود یا عدم وجود مجوز از سازمانها و ارگانهای خاص در صورت نیاز و وارد کردن شماره و تاریخ مجوز در صورت نیاز به مجوز)

- تکمیل اطلاعات مرکز اصلی ( مشخصات پستی شامل، کد پستی و شماره تلفن، پست الکترونیک، شماره دورنگار، و نشانی تارنما و تعیین نشانی مرکز اصلی به عنوان مبدأ مراسلات پستی ) .

- درج اطلاعات مربوط به سرمایه شخص حقوقی ( شامل انتخاب نوع سرمایه شخص حقوقی، تعیین ارزش ریالی هر سهم، تعیین تاریخ تعلق سهام به شرکت و تعیین ارزش سرمایه ریالی.)

- درج مشخصات مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی ( چنانچه شخص حقیقی باشد مشخصات شخصی فرد مانند نام ، نام خانوادگی، شماره ملی و.. و چنانچه حقوقی باشد نوشتن نام فارسی، تابعیت، شناسه ملی، شماره ثبت وتعیین تابعیت شخص حقیقی)

- درج اطلاعات مربوط به سهام یا سرمایه شخص ( انتخاب شخص صاحب سهام از فهرست اشخاص شخصی، تعیین نوع سهام که آیا بی نام است یا با نام، نقدی است یا غیر نقدی و تعیین تعداد سهام و درصد سهام).


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • ۲۸۹ نمایش
  • company register

نظرات (۱)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین
    تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در  خدمتیم
    از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
    هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی