ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

هزینه آگهی ثبت شرکت

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۶ ق.ظ

آخرین گام از مراحل ثبت شرکت، آگهی شدن ثبت شرکت شما در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار می باشد . به دستور ماده 6 نظام نامه راجع به مواد 196 و 197 و 199 قانون تجارت مصوب 1311 ، در ظرف ماه اول ثبت هر شرکت، خلاصه شرکت نامه و منضمات آن باید توسط اداره ثبت محل در روزنامه رسمی کشور و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت با هزینه خود شرکت منتشر شود. 
ضمانت اجرای تخلف از ثبت اصل شرکت و تخلف از آگهی کردن خلاصه شرکت نامه به شرح ذیل است :

1- دادستان می تواند تقاضای انحلال چنین شرکتی را از دادگاه به عمل آورد. ( ماده 2 قانون راجع به ثبت شرکت ها )
2- ضمانت اجرای این تخلف، بطلان شرکت است ؛ اما این بطلان در مقابل اشخاص ثالث و به ضرر اشخاص خارج از شرکت، قابلیت استناد ندارد ؛ یعنی شرکت و شرکای داخل شرکت نمی توانند در برابر سایرین به این بطلان استناد کنند، گرچه اشخاص خارج از شرکت می توانند در برابر شرکت و شرکای داخل شرکت، به این بطلان استناد کنند. ( م 198 ق. ت )
بنابراین، ثبت شرکت به عنوان اقدام نهایی تاسیس شرکت زمانی صورت می گیرد که در روزنامه رسمی دادگستری و روزنامه کثیرالانتشاری که خودتان تعیین می کنید، چاپ شود تا شرکت به رسمیت شناخته شود.
با توجه به ایجاد زیرساخت ها و ارتباط سیستمی با روزنامه رسمی در تمام موارد، متقاضی مکلف است جهت پیگیری مراحل انتشار آگهی و پرداخت هزینه های مربوط از طریق درگاه اختصاصی شرکت روزنامه رسمی به نشانی http://rrk.ir  اقدام نماید. در ذیل ، به چگونگی محاسبه هزینه آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی می پردازیم.

نحوه محاسبه هزینه آگهی روزنامه رسمی

نحوه محاسبه هزینه روزنامه رسمی ، بستگی به میزان موضوع و تعداد اعضاء شرکت دارد . هر چقدر موضوع فعالیت طولانی تر و تعداد اعضا بیشتر باشد ، تعداد خطوط آگهی شما بیشتر شده و مبلغ بیشتری برای درج آگهی در روزنامه رسمی باید پرداخت نمایید. 
لازم به ذکر است هزینه روزنامه رسمی، به صورت آنلاین و علی الحساب محاسبه می گردد که با توجه به آنچه گفته شد، می توان در همان سامانه نسبت به پرداخت اینترنتی آن اقدام نمود. 
برای پرداخت هزینه لازم است ابتدا در پورتال مذکور ثبت نام نمود و عضوی از سایت شد. برای این منظور، پس از مراجعه به وب سایت این روزنامه ، از منوی سمت راست، منوی ورود / ثبت نام متقاضی جدید را انتخاب کنید. 
پس از وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور، روی دکمه عضویت کلیک کنید تا وارد صفحه جدید برای درج مشخصات شوید. در این صفحه مشخصات عمومی و ثبتی شخص مانند نام ، آدرس و غیره دریافت می شود. 
نکته مهم در این صفحه آن است که شخصیت ثبت نام کننده باید حقیقی یا حقوقی باشد. بنابراین، توصیه می شود شرکت ها و موسسات برای پیگیری اسناد ثبتی خود در این سامانه، با نام شخصیت حقوقی و مشخصات شرکت ثبت نام کنند.
پس از گذشت 5 روز کاری بعد از پرداخت هزینه، روزنامه رسمی تاسیس شرکت به چاپ خواهد رسید و از طریق همان سایت می توان نسبت به چاپ آن اقدام نمود. 
شایان ذکر است، بعد از وارد نمودن موارد مورد نیاز برای چاپ آگهی در سامانه، یک شماره پیگیری به شما داده خواهد شد که می توانید به وسیله آن و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از تمامی مراحل ثبت آگهی خود مطلع شوید. 


ادامه مقاله را در وب سایت فکر برتر دنبال کنید. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۲۷
  • ۱۷۲ نمایش
  • company register

نظرات (۲)

  • شرکت ثبت فردا
  • <a href="https://sabt3.com" target="_blank" style="text-decoration:underline">اخذ جواز تاسیس</a>

  • شرکت ثبت فردا
  • <a href="https://sabt3.com" target="_blank" style="text-decoration:underline">اخذ جواز تاسیس</a>

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی