ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

اظهارنامه ثبت علامت تجاری چه محتویاتی دارد؟

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ق.ظ

اظهارنامه ثبت بین المللی روی فرم رسمی تنظیم و در یک نسخه تسلیم خواهد شد. این اظهارنامه ، حاوی مطالب ذیل خواهد بود :
1) نام متقاضی، طبق مفاد دستورالعمل های اداری 
2) نشانی متقاضی، طبق مفاد دستورالعمل های اداری . 
3) نام و نشانی نماینده یا وکیل ، ( اگر وکیل یا نماینده ای وجود داشته باشد )، طبق مفاد دستورالعمل های اداری .
4) هر گاه طبق کنوانسیون پاریس برای حمایت از مالکیت صنعتی، متقاضی مایل باشد از مزایای حق تقدم اظهارنامه مقدم استفاده نماید، اعلامیه ای مبنی بر ادعای حق تقدم اظهارنامه مقدم که در آن نام اداره ای که در آن اداره اظهارنامه مذکور تسلیم شده به همراه شماره و تاریخ آن ذکر خواهد شد، در صورتی که کالاها و خدمات اظهارنامه مقدم که حق تقدم آن ادعا شده است کمتر از کالا و خدمات اظهارنامه بین المللی باشد، کالاها و خدماتی که حق تقدم آن ها ادعا شده است نیز در اظهارنامه بین المللی قید می گردد. 
5) نمونه ای از علامت که در کادر مربوطه در فرم رسمی قرار می گیرد . نمونه مذکور کاملاَ روشن و واضح خواهد بود و رنگی یا سیاه و سفید بودن آن به این نکته بستگی دارد که آیا علامت مذکور در اظهارنامه مبدا رنگی باشد، در اظهارنامه بین المللی نیز به صورت رنگی خواهد بود و اگر در اظهارنامه یا ثبت مبدا به صورت سیاه و سفید باشد در اظهارنامه بین المللی نیز به صورت سیاه و سفید درج خواهد شد. 
6) هر گاه متقاضی مایل باشد که علامت مورد نظر با حروف استاندارد و مشخصی درج شود، مراتب باید در اظهارنامه بین المللی عیناَ قید شود. 
7) هر گاه رنگ به عنوان صفت مشخصه علامت ادعا شود یا هر گاه متقاضی رنگ بخصوصی را به عنوان ویژگی خاص علامت ادعا کند و آن علامت در اظهارنامه مبدا یا ثبت مبدا به صورت رنگی باشد، مراتب مذکور باید در اظهارنامه منعکس شود و همچنین رنگ یا ترکیبی از رنگ های ادعا شده نیز به حروف در اظهارنامه بین المللی درج خواهند شد و هر گاه نمونه علامت که تسلیم شده است به صورت سیاه و سفید باشد، یک نمونه رنگی آن در اظهارنامه الصاق خواهد شد. 

منبع : کارا ثبت 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۱۷
  • ۱۸۰ نمایش
  • company register

نظرات (۱)

  • شرکت ثبت فردا
  • <a href="https://sabt3.com" target="_blank" style="text-decoration:underline">ثبت برند</a>

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی