ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

نکات اساسی ثبت شرکت در پایتخت

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

1- تقاضای ثبت شرکت باید از طرف مسئولان امور شرکت یعنی مدیران شرکت به عمل آید. 
2- حداقل سرمایه جهت ثبت کردن شرکت صد هزار تومان است. با این حال اهمیت و اعتبار هر شرکت بستگی به میزان سرمایه آن دارد. 
3- خوشبختانه امروزه بسیاری از امورثبتی که پیش از این به صورت سنتی و حضوری انجام می شد را می توان با صرف کمترین هزینه و زمان به صورت اینترنتی انجام داد. شما می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir اطلاعات خواسته شده در سامانه را تکمیل و بدین ترتیب تقاضای ثبت خود را اعلام نمایید. 
4- پس از پذیرش هر تقاضا توسط سامانه ، یک کد پیگیری اختصاص داده خواهد شد و در تمامی مراحل، نتایج اقدامات از طریق پیام کوتاه با ذکر کد پیگیری به اطلاع متقاضی می رسد. 
مرجع مربوطه، چنانچه مدارک و مستندات ارسالی کامل باشد جهت تولید پیش نویس سند، احراز هویت و اخذ امضای متقاضی ثبت اقدام می نماید. 
5- هر شرکت باید نام مشخص و مخصوصی داشته باشد. نام شرکت باید فارسی و ایرانی باشد . بنابراین اداره کل مربوطه از صدور نام های خارجی خودداری می نماید. همچنین نام شرکت باید 1) دارای معنا و مفهوم باشد 2) سابقه ثبت نداشته باشد 3) با فرهنگ اسلامی مطابقت داشته باشد. 

6- هیچگونه شرکتی با یک نفر به ثبت نخواهد رسید. اگر شرکت با مسئولیت محدود می خواهید ثبت کنید ، این قالب از شرکت با حداقل 2 نفر بالای 18 سال به ثبت می رسد و چنانچه قصد ثبت کردن شرکت سهامی خاص را دارید، این نوع از شرکت ها با حداقل 3 نفر سهامدار و 2 نفر بازرس قابل ثبت هستند. 

7- متقاضیان بایستی بلافاصله پس از ثبت تقاضای خود در سامانه اداره ثبت شرکت ها و دریافت کد پیگیری ، نسبت به ارسال اصل مدارک و مستندات لازم - از طریق باجه های منتخب پستی و به وسیله پاکت های مخصوص- به اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی اقدام نمایند و پس از ارسال مدارک، به سامانه مراجعه و بارکدپستی را وارد نمایند. در مقاله " دفاتر پستی معتبر تهران جهت ارسال مدارک ثبت شرکت ها " اطلاعات بیشتری در این رابطه می توانید کسب نمایید. 




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۱۶
  • ۱۹۹ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی