ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

6 ضرورت در تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴ ق.ظ

روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص 

1- در شرکت های سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست و ارائه مدارک ذیل به مرجع ثبت شرکت ها کافی است. ( م 82 ل. ا. ق. ت )

2- جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری برای تقویم آورده های غیرنقدی ضروری است و نمی توان آورده های غیرنقد را به مبلغی بیش از ارزیابی کارشناس قبول کرد. ( م 82 ل. ا. ق. ت )

3- موسسین شرکت که همان سرمایه گذاران شرکت باشند، مدارک ذیل را به مرجع مربوطه تسلیم می کنند : (م 20 ل. ا. ق. ت )

- اظهارنامه ثبت که به امضای همه سهام داران رسیده باشد. 

- اساسنامه ای که به امضای همه سهام داران رسیده باشد. 

- اظهارنامه ای حاکی از تعهد همه سهام شرکت و تادیه تمام قسمت غیرنقدی سهام شرکت و شرح امتیازات و موجبات سهام ممتازه که باید به امضای همه سهام داران رسیده باشد. 

- گواهی بانکی مبنی بر تادیه قسمت نقدی سهام شرکت 

- صورتجلسه ای دال بر انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان که به امضای همه سهام داران رسیده باشد. 

- مدرکی دال بر قبول سمت توسط مدیران و بازرسان که نشان می دهد آنان با علم به تکالیف این سمت، عهده دار آن شده اند. 

- نام روزنامه کثیرالانتشاری که تا اولین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، آگهی های شرکت در آن منتشر می شود.

4- با توجه به آنکه برای تاسیس و ثبت نمودن شرکت، دادن مدارک فوق به اداره مربوطه کافی است، در شرکت سهامی خاص اصولاَ دوره تاسیس وجود ندارد. 
5- توجه داشته باشید که در شرکت سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست . سهام داران می توانند برای تشکیل شرکت، اقدام به برگزاری مجمع عمومی موسس نمایند یا آنکه طبق ماده 20 ل. ا. ق. ت صرفاَ مدارک مذکور در آن ماده را که به امضای تمام سهام داران رسیده است، به مرجع فوق الذکر تقدیم کنند؛ بنابراین سهام داران می توانند برای تشکیل شرکت از یکی از دو روش زیر استفاده کنند :
- تشکیل مجمع عمومی موسس 
- عدم تشکیل مجمع عمومی موسس و اکتفا به مدارک و صورت جلسه های مذکور در ماده 20 ل. ا. ق. ت که به امضای تمام سهام داران رسیده باشد. 
6- موسسین نسبت به کلیه اعمال و اقداماتی که به منظور تاسیس و ثبت کردن شرکت انجام می دهند، مسئولیت تضامنی دارند؛ چه شرکت تشکیل شود و چه تشکیل نشود.



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • ۲۲۱ نمایش
  • company register

نظرات (۴)

  • شرکت ثبت فردا
  • <a href="https://sabt3.com" target="_blank" style="text-decoration:underline">ثبت شرکت</a>

     

  • شرکت ثبت فردا
  • <a href="https://sabt3.com" target="_blank" style="text-decoration:underline">ثبت شرکت</a>

  • شرکت ثبت فردا
  • <a href="https://sabt3.com" target="_blank" style="text-decoration:underline">ثبت برند</a>

  • شرکت ثبت فردا
  • <a href="https://sabt3.com" target="_blank" style="text-decoration:underline">اخذ جواز تاسیس</a>

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی