ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

مناسب ترین کشورها برای ثبت شرکت کدامند ؟

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ

ثبت شرکت در اسپانیا:

چنانجه قصد ورود به دنیای تجارت بین المللی را دارید، کشور اسپانیا به دلیل شرایط مناسبی که برای سرمایه گذاران خارجی جهت ثبت ایجاد نموده است؛ گزینه بسیار مناسبی می باشد. 

سالانه افراد زیادی برای ثبت کردن شرکت های تجاری و غیرتجاری به این کشور مهاجرت می کنند زیرا از حمایت عالی دولت اسپانیا بهره مند می شوند و همچنین نیاز زیادی به پرداخت هزینه های هنگفت برای ثبت کردن شرکت در اسپانیا ندارند. 

اقتصاد سرمایه گذاری مختلط اسپانیا سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان، پنجمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ منطقه یورو می باشد. 

مزایای ثبت شرکت در اسپانیا :

- دسترسی آسان به بازارهای اروپایی 

- استفاده از برند اروپایی 

- افتتاح حساب شخصی و شرکتی در معتبرترین بانک های اروپایی 


ثبت شرکت در اسلواکی:

اسلواکی ، کشوری محصور به خشکی در اروپای مرکزی است. هر ساله افراد بسیاری از گوشه و کنار دنیا و حتی ایران برای ادامه تحصیل ، کاریابی ، گسترش تجارت و ... به این کشور مسافرت می کنند. ذیلاَ به بررسی مزایا و امتیازات ثبت کردن شرکت در اسلواکی می پردازیم. 

- با اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت کردن شرکت، شما و خانوادتان امکان کار، زندگی و تحصیل را در تمام کشورهای حوزه شنگن خواهید داشت و حقوق کامل شهروندی اروپا را دریافت خواهید کرد. 

- ساده تر بودن فرآیند اخذ اقامت اروپا از این طریق 

- کار، سفر و تحصیل در هر یک از کشورهای حوزه شنگن 

- هزینه دریافت این نوع اقامت بالا نیست. 


ثبت شرکت در لهستان:

یکی از بهترین کشورهای اروپایی جهت ثبت شرکت و اخذ اقامت اروپا، کشور لهستان می باشد که متقاضیان می توانند با تاسیس شرکت در لهستان حق اقامت لهستان را اخذ نمایند. ثبت شرکت در لهستان یکی از بهترین و سریعترین روش های اخذ اقامت این کشور می باشد که به اعضای خانواده متقاضی نیز این امکان را می دهد که اقامت این کشور را داشته باشند. 

از جمله سایر مزایای این کار می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

- امکان افتتاح حساب بانکی در لهستان 

- امکان کار و تحصیل برای اعضای خانواده در لهستان و کل اروپا 

https://companyregister.ir

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۰۸
  • ۲۳۰ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی