ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

معروف ترین نوع کفش های دست دوز که در نقاط مختلف ایران دارای طرفداران پرشماری است و حتی برخی مردم شهرنشین نیز در روزهای گرم سال آن را به سایر کفش ها ترجیح می دهند " گیوه " نام دارد. گیوه نوعی پاپوش تابستانی ، سبک ، بادوام و مناسب برای راهپیمایی های طولانی است. همچنین نوع طراحی و دوخت این پای افروز به شکلی است که هیچگاه لنگه به لنگه نمی شود و پای چپ و راست ندارد و حتی پس از پاره شدن دور انداخته نمی شود و می توان آن را ترمیم کرد.

تولید گیوه در استان های فارس ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، کرمانشاه و زنجان بسیار رواج دارد. این محصول را باید یکی از جالبترین و ارزنده ترین صنایع دستی ایران دانست.
شما می توانید با ثبت کردن شرکت گیوه بافی این ابتکار ایرانی را با صادرات و اخذ کارت بازرگانی به جهانیان بشناسانید و تجارت و کسب و کار خود را توسعه دهید.
ثبت نمودن شرکت نیاز به طی مراحل و شرایط خاص خود را دارد. کلیه شرایط ثبت و تاسیس شرکت باید به طور کامل و قانونی انجام شود. در این مقاله سعی شده است گام های ثبت شرکت مورد بررسی قرار گیرد.
• مرحله اول : پیدا کردن شریک خوب
در گام اول باید یک شریک تجاری خوب پیدا کنید. فردی را انتخاب نمایید که به او اعتماد کامل دارید و اهدافتان از راه اندازی کسب و کار یکسان باشد. در قانون تجارت ، بحثی از شرکت تک شریکی نداریم و حداقل تعداد شریک لازم برای تشکیل شرکت، 2 شخص می باشد.
• مرحله دوم : ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها
روند ثبت کردن شرکت ها از اواخر سال 93 از روش سنتی و حضوری به روش اینترنتی و غیرحضوری تغییر یافته و ادارات ثبت اسناد و املاک سراسر کشور موظفند به منظور تسریع در این چرخه ، ثبت شرکت ها و هرگونه تغییرات در شرکت ها را تنها از طریق اینترنتی انجام دهند. برای ثبت نام اینترنتی به سامانه اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری مراجعه نمایید. پس از انتخاب پذیرش تاسیس باید فرم آن را با دقت کامل پر کنید . در مرحله نخست که عنوان آن " اطلاعات متقاضی " است، بایست مشخصات خودتان را درج کنید و سپس وارد گام بعدی شوید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • ۱۵۳ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی