ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

۳۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

اگه اهل تهران هستید و یا دوست دارید در تهران شرکت خودتونو ثبت کنید میتونید با کمی تحقیق  تو گوگل به خواسته خودتون برسید. البته من زحمت شما رو کم کردم. چون  میخاستم برندمو ثبت کنم رفتم دنبالش. خ

یلی تحقیق کردم...سایت های زیادی رو دیدم که کارشون ثبت شرکته ولی یکی از آشناهامون خودش تو فکر برتر کار میکنه... بهم پیشنهاد داد یه روز برم پیشش و تمام سوالاتمو جواب داد... چکیده مطالبی رو که فهمیدم با استناد به خود سایتشون براتون میگم. امیدوارم براتون مفید باشه..اول از همه باید بدونید چند نوع شرکت داریم از نظر قانونی. ( شرکت سهامی - شرکت بامسئولیت محدود - شرکت تضامنی -  شرکت مختلط غیرسهامی - شرکت مختلط سهامی -  شرکت نسبی -  شرکت تعاونی تولید و مصرف ) 

حالا بعد از اینکه شرکت خودتونو انتخاب کردید نوبت انتخاب نام شرکته. باید یه نام با مسما و خوب انتخاب کنید. معنا دار باشه و مطابق با فرهنگ ما باشه. بعد از اینکه نام مناسب رو انتخاب کردید باید مدارک خودتونو مرتب و آماده کنید تا بتونید به مراجع قانونی ارائه کنید. ( مدارک لازم هم شامل یه سری کپی از شناسنامه و کارت ملی میشه - گواهی عدم سوء پیشینه مدیر عامل  و...) ... دوستان خوبم موفق باشید...

  • company register

ثبت تغییرات برند

۲۸
فروردين
  • متقاضی تقاضانامه‌ای بشرح نمونه پیوستی و اظهارنامه ثبت علامت تجارتی تکمیل شده مربوط به تجدید علامت به انضمام گواهی تجدید ثبت علامت خریداری شد از دایره فروش اوراق بهادار را به مسئول اداره مالکیت صنعتی تسلیم نماید.
  • مسئول اداره دستور ثبت تقاضا در دفتر اندیکاتور را صادر و مدارک ابرازی را جهت ضمیمه شدن به پرونده به بایگانی ارسال و کارشناس را تعیین می نماید.
  •  کارشناس پس از وصول مدارک ابرازی پیش نویس آگهی تجدید ثبت علامت تجارتی را تهیه و متقاضی جهت پرداخت حق الثبت به حسابداری هدایت و وفق روش توضیح داده شده در صفحات قبل متقاضی پس از پرداخت وجه به بانک ملی و ارائه فیش به حسابداری و ممهور شدن اظهارنامه به اداره مراجعه می نماید.
  • اظهارنامه به اداره تسلیم شود مسئول اداره پس از بررسی پیش نویس آگهی را امضا و به ماشین نویسی ارجاع می نماید و پس از تحریر گواهی توسط مسئول مذکور امضا ء و در دفاتر قانونی ثبت علامت تجارتی ثبت خواهد شد.
  • گواهی تجدید علامت صادر و پس از احراز هویت و اخذ رسید تحویل صاحب علامت یا وکیل قانونی او خواهد شد.
  • ثبت تغییرات ثبت نیک
  • company register

 شرکت های انفورماتیک از 1 تا 7 عددی را به خود اختصاص می دهند. عدد 7 کمترین ارزش و عدد 1 بیشترین میزان رتبه بندی را دارد. شرکت هایی که تا کنون اظهارنامه مالیاتی نداشته باشند عدد 7 را میگیرند. شرکت هایی که سابقه کار بالایی دارند امتیازی بین 1 تا 6 دریافت می کنند. 


شرکت های انفورماتیک در چند زمینه رتبه بندی می شوند:

امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات

_ خدمات شبکه های اطلاع رسانی Providers 

_  نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی
_ شبکه داده های  مخابراتی
_ ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای پایه، سیستم و ابزارها
_ تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری

 ارائه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری و نرم افزارهای حامل محتوا
_ سیستم های ویژه
_ تولید و ارائه قطعات و ملزومات
_ تولید و ارائه دستگاه های جانبی
_ ارائه و پشتیبانی سخت افزاری Mainfram 
_ آموزش و پژوهش
_ خدمات پشتیبانی


  • company register

برای رتبه بندی باید اول موضوع شرکت بررسی شود. سپس آدرس ثبتی شرکت مورد توجه است که نشان می دهد موضوع شرکت در کدام شهر و استان به ثبت رسیده. آخرین موضوع مربوط به مهندس یا مهندسین شرکت و چیدمان هیئت مدیره می باشد که شرکت باید یک مهندس 7 سال سابقه بیمه و یا دو مهندس 3 سال سابقه بیمه داشته باشد که حتما سوابق مهندسین باید در شرکتهایی که در زمینه مرمت آثار باستانی رتبه یا قرارداد دارند رد شده باشد.

رشته هایی که نام برده می شود نیاز دارد که حتما کارشناس فنی و مهندس با سابقه داشته باشند:

- سازه

- مهندسی معماری

- شهر سازی

معماری داخلی

باستان شناسی


مطالعه بیشتر مساوی دانش بیشتر 




  • company register

تجار شخصی یعنی تجاری که به صورت انفرادی فعالیت می کنند، در مقابل اشخاص ثالث مسئولیت نامحدود دارند و کل دارایی آن ها، اعم از سرمایه تجاری و اموال خصوصی، وثیقه پرداخت دیون آن ها به طلبکاران است؛ اما اشخاصی که فعالیت تجاری شان از طریق تشکیل شرکت انجام می گیرد، مسئولیتی عمدتاَ محدود دارند و – البته در شرکت های به اصطلاح سرمایه – فقط تا آن بخش از دارایی شان بدهکار طلبکاران هستند که در شرکت گذاشته اند.

 پیشینه تاریخی شرکت ثبت نیک

  • company register

قبل از شروع کار خود بهتر است با چند نکته آشنا شوید.


الف)  برای تمام  موضوعات در ابتدا نیاز به اخذ مجوز های لازم دارید. 

ب) همین طور باید بدانید که در چه زمینه هایی نمیتوانید فعالیت داشته باشید. 

ج)  چه فعالیت هایی به اخذ مجوز نیاز ندارند. 


حالا اگر می خواهید درخواست باشگاه را بدهید باید شرایطی را رعایت کنید که در اینجا به آنها اشاره می کنیم. 

- پایبندی به یک دین 

- پایبندی به قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران گ

- هیچ سوء سابقه ای نباید داشته باشید. 

- فضای مناسب برای انجام فعالیت ورزشی را باید داشته باشید. 

شخص برای مکان فعالیت خود باید مالکیت اعیانی داشته باشد ونوع فعالیت در ان قید شود


حال این سوال مطرح می شود که برای ثبت باشگاه ورزشی در دو قالب سهامی خاص و یا مسئولیت محدود چه مدارکی را باید در دست داشته باشیم. 

 اگر ثبت به صورت سهامی خاص باشد:
  حتما باید کپی کارت ملی  وشناسنامه  ارائه شود. 

باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را نیز همراه داشته باشید. 

 اقرار نامه را امضا شده با خود بیاورید. 

دو نسخه کپی از اظهار نامه تهیه کنید. 

اگر بخواهید به صورت مسئولیت محدود باشگاه خود را ثبت کنید چه باید بکنید؟
 حد اقل به دو نفر نیاز دارید. 

 حد اقل سرمایه اولیه مبلغ یک میلیون ریال است. 

از اساس نامه دو نسخه کپی تهیه کنید. 

از کارت ملی و شناسنامه خود در چنین مواقعی کپی تهیه کنید و همراه خود داشته باشید. 




  • company register

با سلااام. 

با یک مقاله مفید ثبتی دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. موضوع بحث امروز تعریف و شرایط موسسه فرهنگی تک منظوره است. 

در ابتدا بهتر است با خود مفهوم موسسه فرهنگی و فعالیت های آن آشنا شوید. 

افرادی که در موسسات فرهنگی تک منظوره فعالیت می کنند  چه اقداماتی به نظر شما انجام می دهند؟؟ برای پاسخ به این سوال ما را در ثبت شرکت کارا دنبال کنید. 


به طور خلاصه فعالیت آنها شامل موارد زیر می شود:


1- برگزاری نشست های فرهنگی، هنری، ادبی، معرفی بررسی و نقد کتاب و نشریه و نیز انتخاب و اهدای جوایز به برگزیدگان آثار هنری، فرهنگی، مطبوعاتی و سینمایی.

2- همکاری یا مشارکت برای اجرای طرح های پژوهشی، فرهنگی و هنری و نیز گردآوری و تدوین مجموعه های مستند درباره مسائل فرهنگی، هنری، اجتماعی و تاریخی.
3- گردآوری و تنظیم مطالب،تدوین مقالات، ترجمه غیر رسمی متون و کتاب به زبان های خارجی و بالعکس.


حالا که با فعالیت های فرهنگی آشنا شدید میخواهم شما را با شرایط ثبت این نوع موسسات آشنا کنم. ما را در این مقاله همراهی بفرمایید. 



- اول اینکه کارت پایان خدمت باید داشته باشید. یا اگر معاف هستید برگه معافیت خود را باید ارائه دهید. 

- مدرک تحصیلی شما باید کارشناسی باشد. 

- حد اقل به سه نفر عضو هیئت موسس نیاز دارید. 

- اگر متاهل هستید سن شما حد اقل باید 25 سال تمام باشد و در غیر این صورت 27 ساله باید باشید حد اقل. 

- عدم سوء پیشینه از جمله موارد حتمی و ضروری است. 

- ترجیحا باید سابقه مفیدی در زمینه کارهای فرهنگی داشته باشید. 



  • company register

سازمان مرکزی تعاونی روستایی از نوع شرکت سهامی است که فعالیت همیشگی دارد. این سازمان در شهرهای مختلف کشور نمایندگی دارد. به صورت شرکت سهامی و برای مدت نامحدود تشکیل شده است و مرکز اصلی آن در تهران است. این سازمان می تواند در هر یک از نقاط کشور که لازم بداند، شعبه یا نمایندگی تاسیس کند. علاوه بر وزارت جهاد و کشاورزی، اتحادیه های تعاونی روستایی و کشاورزی نیز می توانند صاحبان سهام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران باشند. این سازمان دارای شخصیت حقوقی است و چون به موجب قانون خاص ایجاد شده است، شخص حقوقی دولتی محسوب می شود و احتیاج به ثبت نداشته است. این سازمان از قسمت های مختلفی تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر مخاطبان این قسمت ها را شرح میدهیم. 

یکی از ارکان سازمان، مجمع عمومی است :

این مجمع سالی یک مرتبه با حضور صاحبان سهام سازمان تشکیل می شود. نمایندگی سهام وزارت کشاورزی و ریاست جلسات مجمع عمومی بر عهده وزیر کشاورزی است. هیئت مدیره باید مجمع عمومی را حداکثر تا پایان تیرماه هر سال تشکیل دهد؛ علاوه بر این در هر موقع که لازم باشد، با تقاضای وزیر کشاورزی یا صاحبان حداقل یک پنجم سهام یا مدیرعامل سازمان و به دعوت هیئت مدیره، مجمع عمومی تشکیل می شود. 


رکن دوم، شوراست:

شورا شامل 5 نفر عضو است. یک نفر حتما باید کارمند عالی رتبه از وزارت جهاد کشاورزی باشد. یک نفر از وزارت امور اقتصادی و دارایی، یک نفر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و یک نفر از افراد بصیر در تعاون روستایی و کشاورزی است. مجمع عمومی این اشخاص را با جلب موافقت سازمان های مربوط برای مدت سه سال تعیین و انتخاب می کند.


رکن بعدی سازمان، هیئت مدیره است. 


باید شامل 3 عضو اصلی  و یک عضو علی البدل باشد که با پیشنهاد وزیر کشاورزی و تصویب مجمع عمومی برای مدت سه سال تعیین می شوند. 

هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مرکب از سه نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی البدل است که با پیشنهاد وزیر کشاورزی و تصویب مجمع عمومی برای مدت سه سال تعیین می شوند. اعضای هیئت مدیره به همین ترتیب قابل عزل اند و انتخاب مجدد آنان نیز بلامانع است. در خاتمه ماموریت تا تعیین جانشین، مسئولیت عمل به وظایف را همچنان بر عهده دارند. 


  • company register

برای ثبت هر نوع شرکت تعاونی اقدامات خاصی باید انجام شود که در این پست به طور خاص می خواهیم درباره ثبت برند تعاونی خیاطی صحبت کنیم. 

برای این کار اول شما دوستان نیاز به اخذ مجوز از طرف اتحادیه مربوطه دارید. سپس باید شرکت تعاونی خود را تشکیل دهید  که شامل طی مراحل مخصوص به خود است. در اینجا میپردازیم به اینکه  چه مدارکی را پس از تاسیس شرکت تعاونی خیاطی باید تهیه کنیم  و به مراجع قانونی ارائه دهیم تا ثبت برند صورت گیرد. به صورت تیتروار  بیان میکنیم. 


- فهرست اسامی و مشخصات داوطلبان تشکیل تعاونی . 
-  مدارک مربوط به تقویم و تسلیم آن مقدار از سرمایه که به صورت جنبی بوده است. 
-  قبولی کتبی اعضای اولین هیات مدیره و بازرس یا بازرسان 

- صورتجلسه راجع به جلسه اولین هیات مدیره دایر بر انتخاب رئیس و نایب رئیس و منشی هیات مدیره ، انتخاب صاحبان امضاهای مجاز و اسامی و مشخصات آن ها و انتخاب مدیر عامل. 
-  رسید پرداخت مقدار وجوه لازم التادیه سرمایه تعاونی ، طبق اساسنامه 

 - اساسنامه مصوب شرکت 
-دعوتنامه تشکیل اولین مجمع عمومی عادی 
- صورتجلسه اولین مجمع عمومی عادی ، دایر بر تصویب اساسنامه و انتخاب اولین هیات مدیره و بازرس یا بازرسان . 



  • company register

مراحل ثبت شرکت

۲۳
فروردين

سرمایه شرکت بامسئولیت محدود به شکل سهم الشرکه پرداخت می شود، بدون آنکه عنوان سهم داشته یا یه شکل سهام با قیمت اسمی معین و متساوی درآمده باشد. 
در شرکت های بامسئولیت محدود برخلاف شرکت های سهامی، کل سرمایه نقدی می بایست در ابتدا پرداخت شده و سهم الشرکه غیرنقدی نیز ارزیابی و تسلیم شده باشد. 
لازم به توضیح است ، برای سرمایه شرکت حداقل و حداکثری در قانون پیش بینی نشده تنها اشاره شده که شرکت بامسئولیت محدود زمانی تشکیل می شود که کلیه سرمایه نقدی آن تادیه و سرمایه غیرنقدی هم تقویم و تسلیم باشد و در شرکت نامه قید گردد و شرکا نسبت به قیمت مزبور در مقابل ثالث مسئولیت تضامنی دارند. نتیجه این وضع در حقوق ایران این است که شرکت بامسئولیت محدود ، علی الاصول ، هیچ گاه نمی تواند به دلیل میزان سرمایه اش باطل اعلام شود؛ برخلاف آنچه در مورد شرکت های سهامی صدق می کند. 

Logo

مراحل ثبت شرکت بامسئولیت محدود ثبت نیک

  • company register