ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

آشنایی با بخش های سازمان مرکزی تعاونی روستایی

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ق.ظ

سازمان مرکزی تعاونی روستایی از نوع شرکت سهامی است که فعالیت همیشگی دارد. این سازمان در شهرهای مختلف کشور نمایندگی دارد. به صورت شرکت سهامی و برای مدت نامحدود تشکیل شده است و مرکز اصلی آن در تهران است. این سازمان می تواند در هر یک از نقاط کشور که لازم بداند، شعبه یا نمایندگی تاسیس کند. علاوه بر وزارت جهاد و کشاورزی، اتحادیه های تعاونی روستایی و کشاورزی نیز می توانند صاحبان سهام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران باشند. این سازمان دارای شخصیت حقوقی است و چون به موجب قانون خاص ایجاد شده است، شخص حقوقی دولتی محسوب می شود و احتیاج به ثبت نداشته است. این سازمان از قسمت های مختلفی تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر مخاطبان این قسمت ها را شرح میدهیم. 

یکی از ارکان سازمان، مجمع عمومی است :

این مجمع سالی یک مرتبه با حضور صاحبان سهام سازمان تشکیل می شود. نمایندگی سهام وزارت کشاورزی و ریاست جلسات مجمع عمومی بر عهده وزیر کشاورزی است. هیئت مدیره باید مجمع عمومی را حداکثر تا پایان تیرماه هر سال تشکیل دهد؛ علاوه بر این در هر موقع که لازم باشد، با تقاضای وزیر کشاورزی یا صاحبان حداقل یک پنجم سهام یا مدیرعامل سازمان و به دعوت هیئت مدیره، مجمع عمومی تشکیل می شود. 


رکن دوم، شوراست:

شورا شامل 5 نفر عضو است. یک نفر حتما باید کارمند عالی رتبه از وزارت جهاد کشاورزی باشد. یک نفر از وزارت امور اقتصادی و دارایی، یک نفر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و یک نفر از افراد بصیر در تعاون روستایی و کشاورزی است. مجمع عمومی این اشخاص را با جلب موافقت سازمان های مربوط برای مدت سه سال تعیین و انتخاب می کند.


رکن بعدی سازمان، هیئت مدیره است. 


باید شامل 3 عضو اصلی  و یک عضو علی البدل باشد که با پیشنهاد وزیر کشاورزی و تصویب مجمع عمومی برای مدت سه سال تعیین می شوند. 

هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مرکب از سه نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی البدل است که با پیشنهاد وزیر کشاورزی و تصویب مجمع عمومی برای مدت سه سال تعیین می شوند. اعضای هیئت مدیره به همین ترتیب قابل عزل اند و انتخاب مجدد آنان نیز بلامانع است. در خاتمه ماموریت تا تعیین جانشین، مسئولیت عمل به وظایف را همچنان بر عهده دارند. 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۳
  • ۱۶۴ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی