ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

اخذ جواز فنی مهندسی و اقدامات پس از آن

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ
  • شرایط اخذ جواز تاسیس

*متقاضیان تاسیس واحد فنی مهندسی می بایست 100 امتیاز جداول واحدهای فنی و مهندسی سازمان صنعت و معدن و تجارت را کسب نمایند تا واجد شرایط صدور جواز تاسیس فنی و مهندسی گردند.
*دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های فنی مهندسی مرتبط با زمینه های تخصصی مورد تقاضا که از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر داخلی یا خارجی با سوابق تجربی مناسب در زمینه فعالیت مورد نظر باشد.

  • مدارک اخذ جواز

* ارائه تصویر کلیه مدارک ثبتی شامل اساسنامه شرکت ، اظهارنامه ثبت شرکت ، آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی ، آگهی آخرین تغییرات در شرکت و روزنامه رسمی آن ، تقاضانامه با سربرگ شرکت ( چنانچه متقاضی شخص حقوقی باشد.)
* کپی مدارک شناسایی
* کپی کارت پایان خدمت 
* کپی مدرک تحصیلی 
* کپی مدرک تحصیلی اهضای هیات مدیره ( چنانچه متقاضی شخصیت حقوقی باشد )

  • مراحل اخذ جواز تاسیس واحد فنی مهندسی برای شرکت های متقاضی

* تقاضای کتبی متقاضیان به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و تکمیل فرم های مربوطه در یکی از زمینه های اعلام شده از سوی سازمان جهت اخذ جواز تاسیس واحد فنی مهندسی 
*پس از بررسی مدارک ارائه شده ، چنانچه ایراد و نقصی در مدارک وجود نداشته و متقاضی حائز شرایط مقرره باشد جواز تاسیس واحد فنی مهندسی توسط سازمان صادر خواهد شد.
اشخاص حقوقی به یکی از طرق ذیل می توانند متقاضی دریافت جواز تاسیس واحد فنی و مهندسی باشند :
1- موسسه یا شرکت ثبت شده با موضوع مرتبط در مراجع ذیصلاح مربوطه 
2- واحد فنی مهندسی به عنوان قسمتی از یک واحد تولیدی با ساختار تشکیلاتی مصوب و تحت نظارت مستقیم مدیر عامل 
3- موسسه یا شرکت که به صورت سرمایه گذاری مشترک ، تاسیس شده است . ( همکاری با سایر سرمایه گذاران، موسسات و شرکت های داخلی و خارجی _ کنسرسیوم_ به موجب قوانین و مقررات جاری کشور است ).

  • زمینه های تخصصی واحد فنی مهندسی

1. سیستم های مدیریت و بهبود کیفیت 2. مهندسی مواد و فرآیندهای تولید 3. صنایع غذایی و دارویی 4. صنایع شیمیایی و سلولزی 5. صنایع نساجی و چرم 6. صنایع کانی غیر فلزی ( سیمان ، گچ ، آهک و ...) 7. صنایع زیست محیطی ، آب و فاضلاب و فیلتراسیون 8. صنایع کشاورزی 9. صنایع برق ، الکترونیک ، کنترل و اتوماسیون ، 10. صنایع فلزی ( بسته بندی ، فلزی ، مفتولی ، لوازم خانگی ، حرارتی و ...) 11. صنایع شکل دادن فلزات ( ریخته گری ، آهنگری ، اکستروژن و ..) 12. صنایع ماشین سازی و تجهیزات 13. صنایع ماشین ابراز 14. صنایع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی 15. صنایع خودرو 16. صنایع دریایی 17. صنایع هوا و فضا 18. صنایع ماشین آلات و تجهیزات معدن 19. صنایع ماشین آلات و تجهیزات راه و ساختمان ( راه و ساختمان ، راه آهن )20. صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی 21. صنایع نیروگاهی و تولید انرژی 22. صنعت نرم افزار 23. طراحی صنعتی 24. زمین شناسی و اکتشافات معدنی 25. استخراج و بهره برداری 26. فرآوری مواد معدنی 
اعتبار جواز فنی یک سال از تاریخ صدور می باشد.
پس از اخذ جواز فنی مهندسی می بایست نسبت به اخذ پروانه مهندسی اقدام نمود.


ثبت شرکت فکر برتر- http://companyregister.ir

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۳
  • ۱۸۳ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی