ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

نمونه های عملی ثبت موسسات غیر تجاری

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ
  • اساسنامه ثبت موسسه

ماده 1 - نام و نوع موسسه :
ماده 2- موضوع موسسه :
ماده 3- مرکز اصلی موسسه و نشانی کامل آن :
ماده 4- مبدا تشکیل موسسه و مدت آن :
ماده 5- دارایی موسسه :
ماده 6- تابعیت موسسه :
ماده 7- اسامی موسسین و مشخصات و محل اقامت هر یک و میزان دارای آن ها :
ماده 8- هیچ یک از اعضاء موسسه حق انتقال تمام و یا قسمتی از حقوق و دارایی خود را که در این موسسه دارا می باشد به غیر نخواهد داشت ، مگر این که رضایت و موافقت دارندگان لااقل ... ..دارایی موسسه جلب گردد و انتقال به عمل نخواهد آمد مگر به موجب سند رسمی در یکی از دفاتر اسناد رسمی و یا با تنظیم صورت جلسه و ثبت آن در ثبت شرکت ها . 
ماده 9- مدیران موسسه و اختیارات آن ها و دارندگان حق امضاء در موسسه به ترتیب ذیل می باشد :
ماده 10- ..................موسسه ، نماینده قانونی موسسه بوده و می تواند در کلیه امور موسسه مداخله و اقدام نماید مخصوصاَ در موارد ذیل :
الف- انجام کلیه امور موسسه از هر جهت و هر قبیل 
ب- گشایش حساب جاری و ثابت در بانک ها و بنگاه ها و غیره 
ج- تحصیل هر نوع اعتبار 
د- مشارکت با سایر شرکت ها و موسسات و شرکت های مشابه که موضوع فعالیت آن ها یکسان باشد. 
ه- عقد هر گونه قرارداد با اشخاص و شرکت ها و بانک ها و غیره با هر نوع قید حقوق و پاداش برای آن ها .
ز- انتخاب وکیل با حق وکالت در توکیل و دادن اختیارات لازمه به نامبرده و عزل آن 
ح- مراجعه به ادارات و دوایر دولتی و گمرکات و بانک ها و شخصیت های حقوقی و حقیقی دیگر جهت انجام کلیه اموری که مربوط به این موسسه است. 
ط- هر تصمیمی را که .........موسسه برای انجام کلیه اموری که مربوط به توسعه هدف و منظور موسسه لازم و مقتضی باشد و به ............اتخاذ گردد معتبر و قابل اجرا خواهد بود. 
ماده 11- ...........می تواند تمام و یا قسمتی از اختیارات و حق امضاء خود را به موجب وکالت نامه رسمی به عضو دیگر موسسه و یا اشخاص ثالث تفویض کند و در وکالت نامه مزبور بایستی حدود و اختیارات وکیل به طور روشن و صریح قید گردد. 
ماده 12- ..............انحلال موسسه : انحلال موسسه با موافقت و به تصویب عده ای از اعضاء که دارای اکثریت عددی بوده و نیز لااقل دارای 55% کل دارایی موسسه باشند به عمل خواهد آمد و مجمع عمومی که رای به انحلال موسسه داد یک یا چند نفر از بین اعضاء و یا از خارج به سمت مدیر تصفیه انتخاب می گردند. 
ماده 13-................هر نوع تغییری در موارد این اساسنامه از قبیل کم کردن یا زیاد کردن دارایی موسسه ، ورود و خروج اعضاء موسسه ، اصلاح یا الحاقی نسبت به مفاد اساسنامه ، انتخاب اعضاء موسسه و بالاخره کلیه تصمیمات لازمه برای تغییر و تبدیل مواد اساسنامه بایستی با موافقت ............ باشد. 
ماده 14- ..............تشکیل مجامع عمومی اعم از عادی و یا فوق العاده بنا به دعوت هر یک از مدیران موسسه به وسیله ارسال نامه کتبی به عمل خواهد آمد و فاصله بین تاریخ دعوت تا روز تشکیل جلسه لااقل ده روز و در صورت حضور کلیه اعضاء در جلسه احتیاجی به دعوت مزبور نیست و مجمع می تواند نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نماید. 

ماده 15- ........... اختلاف حاصله بین اعضاء موسسه از طریق داوری حل و فصل خواهد شد. 
ماده 16-............در سایر موضوعاتی که در این اساسنامه قید نشده است مطابق مقررات قانونی تجارت آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری مصوب 1337 عمل خواهد شد.

  • صورت جلسه مجمع عمومی موسسه

در ساعت ده صبح روز ................. اولین جلسه موسسین با حضور کلیه اعضاء موسس امضاء کنندگان ذیل در محل موسسه تشکیل و تصمیمات ذیل به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت. 
1- اساسنامه موسسه مشتمل بر 15 ماده تصویب و به امضاء رسید. 
2- مدیران و دارندگان حق امضاء موسسه بر طبق 7 اساسنامه تعیین گردیدند.
3- تقاضانامه چاپی مربوط به ثبت موسسه نیز امضاء شد. 
4- دارایی موسسه در تحویل و اختیار ..... موسسه قرار گرفت. 
5- ................با امضاء ذیل این صورت جلسه وصول آن را اعلام می دارد. 
6- کلیه اعضاء موسس با امضاء ذیل صورت جلسه ، قبولی سمت نمودند. 
7- ............. به وکالت و اختیار تام و تمام داده شد که با مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت این موسسه اقدام و ذیل ثبت دفاتر را امضاء نماید. 
جلسه در ساعت 12 ظهر همان روز ختم گردید و این صورت جلسه به امضاء کلیه اعضاء موسس به شرح ذیل رسید :
1-. ................................. 2- .........................................

  • صورت جلسه مجمع عمومی شرکاء و موسسین

جلسه مجمع عمومی شرکاء و موسسین شرکت ................. با مسئولیت محدود 
در ساعت 10 صبح روز ......................... اولین جلسه مجمع عمومی شرکاء و موسسین شرکت مذکور با حضور کلیه شرکاء در محل شرکت تشکیل و تصمیمات ذیل با اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت :
1-اساسنامه شرکت مشتمل بر 24 ماده تنظیم و به تصویب کلیه شرکاء رسید. 
2- اظهارنامه و شرکت نامه رسمی شرکت نیز امضاء شد. 
3- جهت انتخاب اعضاء هیات مدیره و دارندگان حق امضاء اخذ رای به عمل آمد و در نتیجه :
امضای کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهد آور شرکت از قبیل چک – سفته – بروات – قراردادها با امضاء ..................همراه با مهر شرکت معتبر می باشد. 
4- هر یک از اعضاء هیات مدیره با امضاء ذیل این صورت جلسه سمت خود را قبول نمودند. 
5- مبلغ ................ ریال سرمایه شرکت که از طرف کلیه شرکاء پرداخت گردیده تحویل و در اختیار ................ شرکت قرار گرفت و ............... با امضاء ذیل این صورت جلسه وصول آن را اعلام می دارد . 
6- به .............. وکالت و اختیار تام داده شد تا با مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و پرداخت حق الثبت و هزینه آگهی های مربوط ذیل ثبت دفاتر مربوطه را در اداره ثبت شرکت ها امضاء نماید. 
چون موضوع دیگری جهت بحث نبود جلسه در ساعت .................همان روز خاتمه یافت .
امضاء شرکاء


ثبت شرکت فکر برتر- https://companyregister.ir

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • ۲۵۹ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی