ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

نحوه ی تشکیل و ثبت شرکت کنسرسیوم و جوینت ونچر

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

واژه ی کنسرسیوم برگرفته از ریشه لاتینی consor  به معنای شریک و همکار است که به اتحاد دو یا چند شرکت برای مناقصه در یک پروژه معین گفته می شود.هر کنسرسیوم دارای مدت محدودی است.
از معروف ترین شرکت های بین المللی کنسرسوم می توان به گروه ایرباس و دایلمر – کرایسلر اشاره کرد.در داخل کشور نیز هم اکنون در 31 استان کشور ، بیش از  140 شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی و مخابراتی یک شرکت کنسرسیومی تحت عنوان اف.سی.پی تشکیل داده اند که از نظر تعداد مشارکت کنندگان یک رکورد در تاریخ اقتصاد ایران محسوب می شود.
 اصطلاح جوینت ونچر ابتدا در حقوق اسکاتلند به کار گرفته شده است. ژان شاپیرا یکی از حقوق دانان فرانسه " جوینت ونچر " را این گونه تعریف می کند : یک چارچوب حقوقی همکاری است که در آن خطرات احتمالی و مدیریت میان طرفین تقسیم می شود.در واقع ، جوینت ونچر شامل هر گونه مشارکت و همکاری بین دو شرکت است .چه هویت جدیدی در حین آن شکل بگیرد و چه نگیرد.
 به بیانی دیگر ، معمولاَ جوینت ونچر برای انجام یک پروژه و فعالیت خاص و برای مدت زمان محدود تشکیل می شود و مشارکت های بین طرفین می تواند به شکل سرمایه نقدی و پول ، خدمات ، سرمایه های فیزیکی از نوع ماشین آلات ، تجهیزات ، یا حقوق معنوی مثل حق اختراع ، حقوق انحصاری ثبت شده و امتیازات و یا ترکیبی از آن ها باشد.از جمله دلایل تشکیل جوینت ونچر می توان به ادغام سرمایه و تجربه در زمینه های تولید و عرضه ی محصول نام برد.
 در ذیل، ضمن پرداختن به نحوه تشکیل شرکت کنسرسیوم و جوینت ونچر، به ثبت آن خواهیم پرداخت.شایان ذکر است موسسه حقوقی کیا ثبت به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ثبتی کشور، با استفاده از توان بالای کادر مجرب خود در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را جهت ثبت شرکت شما به عمل خواهد آورد.برای این منظور می توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

  • چگونگی تشکیل شرکت های کنسرسیوم ، جوینت ونچر

1- توافقنامه یا تفاهم نامه همکاری مقدماتی 
 تنظیم تفاهم نامه با هدف تعیین چهارچوب اصلی همکاری و مشارکت صورت می گیرد که به این شکل با تعیین مجموعه مقررات  و اصول کلی ، اهداف مشترکی در پیشبرد پروژه دنبال می شود.
2- تنظیم قرارداد سرمایه گذاری مشترک 
 قرارداد تشکیل شرکت ، به عنوان تعیین کننده اصول اصلی مشارکت می باشد که در آن عواملی نظیر اطلاعات متقاضی ، نوع فعالیت ، مدت فعالیت ، سود و زیان ، مسئولیت ناشی از نقض تعهد طرفین ، خرید و فروش، نحوه حل اختلافات و ... قید می گردد.

  • ثبت شرکت کنسرسیوم و جوینت ونچر

جونت ونچر و کنسرسیوم را می توان در قالب های سهامی خاص و یا با مسئولیت محدود به ثبت رساند.

  • مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت های کنسرسوم ، جوینت ونچر

1) دو نسخه مدارک ثبتی شرکت شامل ( اساسنامه ، اظهارنامه ، شرکتنامه )
2) تکمیل فرم درخواست ثبت شرکت 
3) اخذ مجوز ثبت شرکت 
4) اخذ گواهی روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات شرکت ( در صورت وجود )
5) گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضای هیات مدیره 
جهت دریافت مشاوره حقوقی و دستیابی به اطلاعات دقیق نحوه ثبت شرکت با ما تماس حاصل فرمایید.
 همکاران توانمند ما در کیا ثبت این آمادگی را دارند تا دانش فنی و تخصصی خود را در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهند و ضمن راهگشایی مراجعین در امور ثبتی خود، مانع از اتلاف وقتشان گردند."


ثبت برند تجاری کیا ثبت -

 https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • ۲۹۵ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی