ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت اینترنتی شرکت:

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ق.ظ

در راستای رشد و ارتقاء جامعه و حرکت به سوی جامعه مکانیزه که از ضروریات جوامع امروز بشری می باشد اداره ثبت شرکت ها اقدام به راه اندازی سامانه ایی جهت ثبت مستقیم شرکت نموده است که راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود که از اهم آنها کاهش میزان مراجعه حضوری و رفت و آمد های غیر ضروری و کاهش بار ترافیک شهری و همچنین مکانیزه انجام شدن مراحل اداری که با اصطلاح (paper less)شناخته می شود و در دستور کار کشورهای پیشرفته می باشد و در ایران اسلامی نیز لازم الاجراست . 

این روش ثبت که بسیار ساده و در هر شرایطی که فرد دسترسی به شبکه اینترنت قابل اجرا می باشد با آشنایی مهارت های ابتدایی استفاده از کامپیوتر و اینترنت قادر به ثبت شرکت در این سامانه می باشید البته آگاهی از قوانین ثبت شرکت ها و اصولا آشنایی با انواع شرکت قابل ثبت در ایران حتما ضروری می باشد .

جهت ثبت شرکت در این سامانه به آدرس مراجعه کرده   http://irsherkat.ssaa.ir و فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایید همچنین صورتجلسه تغییرات شرکتها و مؤسسات غیرتجاری از پورتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس: www.ssaa.ir قابل در یافت می باشد .

 

همچنین از دیگر مزایایی این طرح استاندارد سازی تنظیم صورتجلسات و امکان دسترسی به آخرین وضعیت صورت جلسه از طریق سامانه و پیام کوتاه ،و پیش بینی راهنمای متناسب برای افراد مختلف و تصمیمات متفاوت به جهت ارائه مدارک و همچنین امکان تایید متن پیش نویس آگهی توسط ذی سمت به منظور جلوگیری از ایرادات احتمالی پس از صدور آگهی برشمرد.

نکته حائز اهمیت که از سوی اداره کل ثبت شرکت ها اشاره شده است ضرورت ارسال نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمایم آنها حداکثر ظرف سه روز کاری از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاییدیه پذیرش می باشد.

راهنما برای ثبت اینترنتی شرکت در سامانه ثبت شرکت ها :

1- همانگونه که اشاره شد برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل تعداد سهام داران دو نفر می باشد و در شرکت های سهامی خاص 3 نفر می باشد پس برای ثبت اینگونه شرکت ها ملزم به معرفی شریک هستید (برای آشنایی با میزان مسئولیت و میزان سرمایه هر یک از شرکاء می توانید به مقالات مربوط به ثبت شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود مراجعه فرامایید دانستن این اطلاعات برای ثبت شرکت ضروری می باشد)

2- جهت ثبت شرکت در این سامانه به آدرس مراجعه کرده   http://irsherkat.ssaa.ir و فرمی را در برابر خود می بینید اطلاعات مورد در خواست فرم را وارد نمایید پس از کامل کردن این فرم با زدن دکمه گام بعدی شما به صفحه و مرحله بعدی وارد می شوید.

3- در قسمت نام و نوع شخص حقوقی نام شرکت را وارد نمایید در حقیقت در این قسمت شما مجاز به انتخاب پنج نام به ترتیب اولویت می باشید تا یکی از آنها تایید شود (جهت انتخاب نام می توانید به مقاله ارائه شده در رابطه با انتخاب نام مراجعه فرمایید)در انتهای این مرحله به شما یک کد ره گیری داده می شود.

3- در این مرحله می بایست موضوع و مدت فعالیت را مشخص نمایید در این قسمت برای انتخاب مدت فعالیت دو گزینه ارائه شده است که از میان آنها گزینه محدود یا غیر محدود را انتخاب نمایید جهت انتخاب نوع فعالیت سامانه فهرستی به شما ارائه می نماید که شما نوع فعالیت را از آن قسمت انتخاب می نمایید لازم به ذکر است شما جهت این فعالیت ملزم به ارائه مجوز می باشید.

4- در این قسمت باید اطلاعات مربوط به مکان فعالیت یا به عبارتی دفتر شرکت را وارد نمایید اطلاعاتی از قبیل آدرس محل ،شماره های تلفن و کد پستی (اگر هنوز محل مشخصی را برای فعالیت در نظر نگرفته اید می توانید آدرس محا سکونت خود یا یکی از شرکا را اعلام نمایید) توجه فرمایید که تمام مدارک شما از طرف شرکت ثبت به همین آدرس فرستاده خواهد شد.

5- در مرحله بعد به بخش سرمایه شخص حقوقی می رسید که در آن میزان سرمایه شرکت درج می شود و در شرکت های سهامی تعداد و ارزش سهم لازم به ذکر است و برای ثبت شرمت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه 100 هزار تومان می باشد با این حال جهت اعلام سرمایه دقت فرمایید که سرمایه اولیه نشانه ایی از اعتبار شرکت می باشد.به همین خاطر می باشد که برخی سرمایه اولیه بیشتری در نظر می گیرند.

 

6-در مرحله بعدی می بایست اطلاعات مربوط به سهام داران و اعضای شرکت را وارد نمایید .در صورتی که تعداد بیشتر از 150 نفر باشد فرم از پیش طراحی شده ایی در سایت موجود می باشد که می توانید تکمیل و ارسال نمایید اطلاعات مورد نیاز از افراد اطلاعات شناسنامه ایی و شماره تماس وکد پستی می باشد که در سیستم ذخیره و نگهداری می شود.

 

7- مرحله بعدی درج اطلاعات مربوط به سهام و میزان سرمایه هریک از شرکاء می باشد ومشخص می شود که هر فرد دارای چه تعداد سهام می باشد همچنین نوع سهام که به معنای نقدی بودن یا غیر نقدی بودن آن است در این قسمت مشخص می شود .سمت افراد و ارتباط آنها با یکدیگر را در فرم های بعد ثبت می نمایید.

 

 8- در قدم بعدی در صورتی که مجموعه شما دراری شعبی می باشد این شعب را معرفی می نمایید و در غیر این صورت گزینه مربوط به نداشت شعب را انتخاب می کنید توجه فرمایید در صورتی که در آینده شعبه ایی به مجموعه اضافه شود قابل ثبت می باشد.

9-پس از تایید اطلاعات ارسال شده می بایست اساسنامه و شرکت نامه را در سایت بارگذاری نمایید ،اساسنامه یا شرکت نامه فرم هایی از پیش تهیه شده می باشند که باید اطلاعات شرمت را در آن تکمیل نمایید و اگر شرکت شما قانون و بند اضافه ایی دارد درج نمایید.تصویری که در سایت ارسال می نمایید باید کپی برابراصل باشد.در حقیقت این آخرین مرحله از ثبت اینترنتی شرکت شما بوده است و می بایست در انتظار درخواست ارسال مدارک از سوی اداره ثبت شرکت ها بمانید.

 

10- پس از انجام صحیح تمام این مراحل سامانه به شما یک شماره ثبت می دهد که شما این شماره جهت چاپ در روزنامه رسمی نیاز دارید. توجه فرمایید که حفظ اصل و کپی این روزنامه برای فعالیت شما ضروری می باشد .در این آگهی اطلاعاتی از قبیل نام شرکت موضوع فعالیت شرکت و اطلاعاتی از این دست چاپ می شود.

 

11- شما بدون مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت ها موفق به ثبت شرکت خود شده ایید و حتی برای مرحله آخر که ارسال مدارک(کپی شناسنامه همه اعضای شرکت که برابر اصل شده باشد هم برای ثبت شرکت لازم است. این افراد همچنین باید گواهی عدم‌سوء‌پیشینه هم به اداره ثبت شرکت‌ها تحویل دهند. اگر فعالیت شرکت نیاز به اخذ مجوز داشته باشد این مجوز را هم باید ضمیمه مدارک مورد نیاز کنید) می باشد می توانید از پست استفاده نمایید .


ثبت شرکت کیا ثبت - https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • ۱۳۶ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی