ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت سهامی خاص

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

در ابتدای این مقاله به معرفی شرکت سهامی عام(خلاصه) و خاص می پردازیم و در ادامه شرایط و مدارک لازم برای ثبت شرکت سهمی خاص تقدیم می گردد :

شرکت سهامی عام شرکتی است که شرکتی می باشد که بیش از 51% سرمایه آن به صورت سهم در اختیار عموم قرار می گیرد .

شرکتی که در این مقاله مد نظر ما می باشد شرکت سهامی خاص است که بر خلاف شرکت سهامی عام تمام سرمایه آن توسط موسسین تامین می شود . این نوع شرکت صرف نظر ازهر نوع فعالیت ،تجاری محسوب می شود . در این نوع شرکت میزان مسئولیت هر یک از شرکاء محدود به میزان سرمایه اولیه آنها می باشد و در صورت بروز مشکل و عدم کفایت در شرکت اموال شخصی شرکاء مورد تهدید قرار نمی گیرد .

 

شرکت های سهامی خاص دارای دو نوع تعریف ماهوی و شکلی هستند :

ماهوی: در این نوع از شرکت شرکاء با توجه به مقدار سهم در مقابل دیون شرکت مسئول هستند و همچنین خود شرکت نیز به اندازه سرمایه اصلی در مقابل تعهدات مسئول می باشد .

شکلی: این نوع شرکت از حداقل از 3 نفر سهامدار و دو نفر بازرس که یکی بازرس اصلی و یکی بازرس علی البدل است تشکیل می گردد، شرکت با حداقل دو نفر اعضای هیئت مدیره قابل ثبت می باشد و سهام آن به قطعات مساوی قابل تقسیم می باشد و حداقل سهم اعضای هیئت مدیره یک سهم می باشد . سهم به صورت با نام و بی نام و همچنین ترکیب با نام و بی نام تقسیم می شود .

حداقل 35% از سرمایه اولیه شرکت توسط شرکاء در یکی از بانکهای کشور سرمایه گذاری می شود (حساب شرکت در شرف تأسیس)

در این شرکت اعضای هیئت مدیره و بازرسین نباید نسبت خانوادگی داشته باشند.از نکات هائز اهمیت دیگر داشتن سن قانونی (18 سال به بالا) و عدم سوء پیشینه کیفری می باشد .

اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند سهام دار یا اعضای هیئت مدیره باشند.

همچنین باید توجه داشت که موضوع فعالیت این شرکت ها لزوما تجاری نیست .

 

مدارک لازم جهت پذیرش (ثبت) شرکت سهامی خاص:

-  تکمیل دو نسخه اظهارنامه و اساسنامه شرکت سهامی خاص

- ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین

- کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده تمامی اعضای هیات مدیره و سهامداران و بازرسین(در دفاتر اسناد رسمی یا توسط وکیل رسمی شرکت)

- ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کلیه اعضای هیات مدیره ، مدیرعامل و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت شرکت.        ( مراجعه به مراکز پلیس +10) 

- پرداخت فیش 000/40 ریال بعنوان هزینه

_ارائه گواهی از بانک مبنی بر پرداخت حداقل 35% سرمایه اولیه شرکت.


ادامه در ثبت شرکت کیا ثبت - https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۲۶
  • ۱۸۷ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی