ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ق.ظ

بازاریابی شبکه ای روشی برای عرضه محصولات است که در آن تولیدکننده به جای استفاده از پخش کننده ها که معمولاَ حق کمیسیون بالایی برای عرضه محصولات دریافت می کنند، از طریق مشتریان خود و به صورت تبلیغ کلامی اقدام به عرضه و فروش محصولات خود می کند. در این روش مشتری، هم به تولیدکننده در فروش کمک می کند و هم منفعتی برای خود به دست می آورد که این منفعت می تواند به صورت یکسری تسهیلات خاص یا مبلغی معین به عنوان پاداش نقدی ( پورسانت ) باشد. به موجب دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت " شرکت های بازاریابی شبکه ای" که از سوی معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی تصویب و ابلاغ شده است، هر گونه فعالیت بازاریابی شبکه ای باید در قالب شرکت و با مجوز وزارت بازرگانی صورت گیرد و از فعالیت شرکت ها و صنوف فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.


ثبت شرکت بازاریابی همانند سایر شرکت ها در اداره ثبت شرکت ها انجام می پذیرد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت 400.000.000 میلیون ریال می باشد. وفق ماده 2 دستورالعمل مذکور، ضوابط قانونی دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای از مرکز امور اصناف و بازرگان به شرح ذیل است:

  • شرایط :

_ ارائه طرح توجیهی تجاری و برنامه های عملیاتی پیش بینی شده شرکت متقاضی
تبصره 11: شیوه و ساختار فنی طرح تجاری شرکت باید شفاف،مستند،قابل ارزیابی و نظارت بوده و دارای توجیه اقتصادی باشد.طرح تجاری شرکت باید قبل از شروع فعالیت به تصویب کمیته نظارت برسد و هر گونه فعالیت بر خلاف طرح تجاری مصوب کمیته نظارت ممنوع بوده و در صورت بی توجهی به تذکر کمیته نظارت،مجوز فعالیت شرکت توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان لغو یا ابطال خواهد شد.
تبصره 2: در صورت موافقت مقدماتی کمیته نظارت با طرح ارائه شده و پیش نویس اساسنامه و اظهارنامه ثبت شرکت،متقاضیان می توانند به ثبت شرکت اقدام نمایند.
_ شرکت باید دارای دفاتر قانونی و صورت های مالی شفاف باشد و تمامی عملیات مالی خود را(درآمدها،پرداخت پورسانت ها،خرید محصولات و غیره) از طریق حساب های مشخص و قابل نظارت انجام دهد.
_ مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت باید حداقل دارای مدرک لیسانس یا معادل آن باشند.
_ فعالیت بازاریابی شبکه ای شرکت باید صرفاَ به عنوان تنها فعالیت مجاز شرکت در اساسنامه قید شده باشد.
 مرکز امور اصناف و بازرگانان مسوول صدور موافقت مقدماتی و همچنین مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای پس از تایید کمیته نظارت است.

  • مدارک مورد نیاز :

- کپی شناسنامه و کارت ملی برای اتباع ایرانی و یا گذرنامه و پروانه کار برای اتباع خارجی ؛
- کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم یا معافیت دائم یا پزشکی یا گواهی اشتغال به تحصیل برای آقایان کم تر از 50 سال ؛
- مصوبه هیات مدیره برای صدور پروانه کسب مطابق اساسنامه و روزنامه رسمی ثبت شرکت با آخرین تغییرات ؛
- گواهی صلاحیت فردی اعضای هیات مدیره مدیر عامل از نیروی انتظامی ؛
- سند مالکیت یا اجاره نامه دفتر مرکزی شرکت ؛
- گواهی گذراندن دوره های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار ( موضوع بند  ن ماده 30 قانون نظام صنفی ) ؛
- تایید طرح سوددهی و نرم افزار مربوطه توسط دبیرخانه کمیته نظارت ؛
- ارائه مجوز تولید و یا قرارداد نمایندگی فروش تولید کننده 
 جهت ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای متقاضیان می بایست اقدام به دریافت و تکمیل و ارائه چهار فرم بنمایند. فرم اول در رابطه با اطلاعات متقاضیان و نحوه فعالیت مورد نظر آن ها می باشد. فرم دوم به چگونگی پرداخت حق الزحمه بازاریابان در شرکت می پردازد و اطلاعات مربوط به آن باید به وسیله متقاضیان تکمیل شود. در فرم سوم اطلاعات مربوط به امور مالی شرکت درج می شود و در فرم چهارم سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز نظیر کاتالوگ ، اوراق و اسناد و ... پیوست می گردد. 
 مضاف بر موارد ذکر شده، متقاضیان می بایست در برگه ای مکتوب کلیه شرایط شرکت اعم از نحوه فعالیت شرکت و ساعات کاری، نوع تبلیغات، نوع بازاریابی، تسویه حساب، نحوه تسویه حساب با بازاریابان و سود آن ها، نوع آموزش و اطلاع رسانی، نحوه عودت و شکایت مشتریان و ... همه با امضاء ارائه شود و در نسخه ای دیگر طرح تجاری و فرآیند بازاریابی باید شفاف و قابل استناد و ارزیابی به انضمام توجیه اقتصادی برای شرکت و بازاریابان توضیح داده شود. 
پس از تکمیل اطلاعات فوق، برای کالاهایی که در این شرکت ارائه خواهد شد، در صورت نیاز به مجوز خاص می بایست از مراجع مربوطه مجوز لازم را اخذ نموده و تحویل اداره ثبت شرکت ها گردد. 
یادآوری می شود که :
_ این نوع شرکت ها تنها می توانند اقدام به بازاریابی شبکه ای نموده و از فعالیت های دیگر منع شده اند و این موضوع باید در اساسنامه به صراحت بیان شود .
 _ اقدام به گسترش شبکه انسانی و جذب توزیع کننده صرف کالاو پولگردانی، فروش کالاها و محصولات موهوم، خرید و فروش جایگاه در نمودار درختی و فروش و پیش فروش محصولاتی که تولید آن ها مشروط و محتمل است ممنوع می باشد. 
 _ تمامی شرکت های دارای مجوز فعالیت از مرکز امور اصناف و بازرگانان مجاز به فعالیت در چارچوب اساسنامه و طرح تجاری مصوب کمیته نظارت خواهند بود و اجازه تاسیس دفتر،تبلیغات و برگزاری سمینارهای تبلیغی با رعایت سایر قوانین و مقررات کشور را خواهند داشت.
_ مرکز امور اصناف و بازرگانان می تواند شرکت های دارای مجوز را بر اساس معیارهایی که توسط کمیته نظارت تصویب می شود و به اجرا گذاشته خواهد شد،رتبه بندی کند و نتایج آن را به اطلاع مردم برساند.
در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما تماس حاصل نمایید. 
 موسسه حقوقی کیا ثبت، در تمامی مراحل ثبت شرکت همراه شما خواهد بود.


ثبت شرکت کیا ثبت - https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • ۳۹۰ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی