ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت علائم مشهور

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ

بند 2 ماده 16 مقرر می دارد که در احراز اینکه یک علامت تجاری معروفیت دارد یا نه ، آگاهی آن بخش از جامعه که به آن مربوط می شود باید در نظر گرفته شود. به دنبال یک علامت گشتن در بازار ، نوعی دلیل بر شهرت آن علامت بین عموم می باشد. 
ماده 6 مکرر کنوانسیون 1967 با تغییرات لازم ، در مورد خدمات نیز قابل اعمال خواهد بود. در احراز اینکه آیا یک علامت تجاری معروفیت دارد یا نه ، اعضاء ، آگاهی از این علامت تجاری در بخش معینی از جامعه ، از جمله آگاهی در قلمرو عضو مربوط در نتیجه تبلیغ علامت تجاری مزبور، بدست آمده است را در نظر خواهند گرفت. 
_ تبلیغات 
همان طور که در بند 2 ماده 16 موافقت نامه تریپس آمده در احراز اینکه یک علامت تجاری معروفیت دارد یا نه ، اشاره به تبلیغ علامت تجاری نموده و آن را در مشهور بودن علامت موثر قلمداد نموده است. لذا می توان گفت میزان تبلیغاتی که جهت انتشار علامت مخاطبین معین می گردد، معیار دیگری در مشهور بودن علامت می باشد. 
_ عوامل دیگر
برای مشهور بودن علامت تجاری به جز موارد بالا به عوامل دیگر نیز می توان اشاره کرد که در اشتهار علامت تاثیرگذارند:
_ تاریخچه ثبت علامت و اولین تاریخی که در آن علامت به ثبت رسیده است. 
_ میزان ثبت جهانی علامت. 
_ ارزش علامت به عنوان یکی از دارایی های شرکت. 
از نکات قابل توجه در مشهور بودن علامت تجاری این است که مشهور بودن یک علامت در یک کشور دلیل شهرت آن در کشور یا کشورهای دیگر نمی گردد. 
موافقت نامه تریپس در ذیل بند 3 ماده 16 حمایت بیشتری از علائم تجاری نسبت به کنوانسیون پاریس به عمل می آورد. ماده مکرر کنوانسیون پاریس (1967) با تغییرات لازم در مورد کالاها یا خدماتی که علامت تجاری در خصوص آن ها به ثبت رسیده قابل اعمال خواهد بود، مشروط بر اینکه استفاده از این علامت در رابطه با آن کالاها یا خدمات نشان دهنده پیوندی میان کالاها و خدمات مزبور و مالک علامت تجاری ثبت شده باشد و منافع مالک تجاری ثبت شده احتمالاَ در اثر چنین استفاده ای زیان ببیند. 
ماده 2 موافقت نامه تریپس نیز به نوعی از علائم مشهور حمایت به عمل آورده و مقرر کرده که کشورها مجاز نمی باشند که استفاده از یک علامت را در کنار علامت دیگر اجبار و الزام نمایند. 
در واقع استفاده از یک علامت داخلی در کنار یک علامت مشهور خارجی رویه ای بوده است که توسط کشورهای درحال توسعه مورد استفاده قرار گرفته تا بدین وسیله علامت تجاری داخلی را به شهرت برسانند. به نظر می رسد استفاده اجباری از علامت تجاری داخلی در کنار علائم خارجی با اهداف موافقت نامه تریپس که آزاد سازی تجاری می باشد هماهنگی ندارد. 
توضیح اینکه به عنوان مثال در قانون 1967 مکزیک مربوط به علائم تجاری و اختراعات در ماده 128 مقرر گردیده استفاده از علائم تجاری خارجی مجاز نخواهد بود مگر اینکه علامت تجاری مربوط به شرکت داخلی که مجوز استفاده از علائم تجاری را دارد در کنار آن مورد استفاده قرار بگیرد. 
از انتخابتان متشکریم.
خوانندگان عزیز ، می توانند سوالات خود را از طرق ذیل با ما در میان بگذارند :

  • شماره تماس:42143-021
  • سامانه ی پیامکی: 100042143
  • تماس با مشاوران ارشد از طریق شماره های مندرج در سامانه

ثبت شرکت فکر برتر - https://companyregister.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۲۵
  • ۲۲۲ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی