ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

هر گاه دو یا چند نفر به منظور انجام امور تجاری با تسهیم سرمایه و ترسیم نحوه تقسیم سود و زیان طبق مفاد قرارداد ، تفاهم نمایند فرآیند فعالیت آن ها یک شرکت تجاری را تشکیل داده است .به عبارت دیگر هر گونه عملیات تجاری ناشی از تودیع سرمایه شرکاء که طبق قرارداد با تقسیم سود و زیان همراه باشد مشمول فعالیت شرکت تجاری است.


حال سوالل این است ، به موجب قانون چه کسانی می توانند شرکت ثبت کنند؟ شرایط ثبت شرکت چیست ؟
به موجب قوانین ایران،کسانی که می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند به قرار ذیل می باشند:

  • کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند.
  • اشخاص خارجی می توانند بدون شریک ایرانی به صورت مالکیت 100% در ایران شرکت ثبت نمایند.
  • چند شرکت با هم می توانند بدون وجود اشخاص حقیقی شرکت مستقلی ثبت نمایند.(Joint Venture) به منظور ایجاد اشتغال در ایران،سعی شده است تا این روند در ایران راحت طی گردد. (مدارک لازم گواهی ثبت شرکت+ کپی مدارک هویتی نمایندگان آن ها)

نکته :
دارا بودن سوء پیشینه اشخاص مانعی جهت ثبت شرکت نیست فقط نمی توانند جزء هیئت مدیره،مدیر عامل و یا بازرسین شرکت باشند.

  • شرایط ثبت شرکت چیست ؟

در قرارداد شرکت مثل همه عقود و قراردادها باید شرایط عمومی صحت عقود رعایت شود که عبارت است از 
قصد و رضا ، اهلیت ، معین بودن موضوع ، قانونی بودن جهت و هدف. همچنین شرایط اختصاصی تشکیل شرکت عبارت است از : وجود شرکا ، همکاری شرکا ، سرمایه گذاری ، تقسیم سود و زیان ، مبادرت به عملیات بازرگانی 
در ذیل به بررسی هر یک از این شرایط به طور مجزا خواهیم پرداخت . شایان ذکر است ، در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در این رابطه ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در کیا ثبت در ارتباط باشید. 
1-. قصد و رضا 
یکی از شرایط اساسی صحت معامله ، قصد طرفین و رضای آن ها است. قصد عبارت است از عزم و تصمیم به انشای عقد و پذیرفتن نهایی التزام و تعهد به قرارداد و رضا به معنای موافقت ، طیب نفس و رضایت به کار می رود. 
قصد و رضا ناشی از اراده و اختیار است و فقدان هر یک موجب بطلان قرارداد است.
2- اهلیت 
اهلیت به توانایی قانونی شخص برای دارا شدن یا اجرای حق گفته می شود. کسی که فاقد اهلیت است محجور نامیده می شود. محدوده افراد فاقد این حق در نظام های قضایی مختلف است اما معمولاَ مجنونین و دیوانگان ،سفها و کم خردان و کودکان قبل از رسیدن به سن قانونی از اهلیت برای اعمال بخشی یا تمامی حقوق خود برخوردار نیستند.
ملاک رشد از نظر قانون رسیدن به سن هیجده سال و ضابطه عقل عرف و نظر پزشک قانونی است.
3-معین بودن موضوع
به موجب بند 3 ماده 190 ق.م از جمله شرایط اساسی صحت هر معامله این است که مورد معامله " موضوع معین " باشد. بنابراین ، مورد معامله نباید بین چند امر مردد باشد و طرفین قرارداد باید موضوع واحدی را مورد قصد انشا قرار دهند. موضوع شرکت برای امر مبهم و غیر معین باطل است.
4-  قانونی بودن جهت و هدف
در صورتی که جهت و هدف شرکت امر غیر قانونی مثل قاچاق و قمار و سرقت و اغتشاش و نظایر این ها باشد باطل است.

  • شرایط  اختصاصی تشکیل شرکت

علاوه بر شرایط عمومی شرایط اختصاصی شرکت عبارت است از : 
1- وجود شرکا 
شرکت با حداقل دو نفر تشکیل می شود. امروزه در نظام حقوقی ایران ، برخلاف کشورهای عضو جامعه اروپایی وجود شرکت تجاری با یک شریک متصور نیست و لذا دو شریک برای تحقق مفهوم هر شرکت تجاری ضروری است. 
2- همکاری شرکا 
یکی از خصایص شرکت های تجاری، همکاری میان شرکا است .
همکاری شرکا در دادن سرمایه و حضور در مجامع عمومی و در صورت انتخاب شدن به نمایندگی شرکت از هیات مدیره و بازرسی حضور و فعالیت در آنست.
3- سرمایه گذاری 
سرمایه شرکت اعم از نقد یا جنس و یا حتی هنر و عمل و امتیاز از طرف شرکاء تامین می شود.
4- مبادرت به عملیات بازرگانی 
اساس شرکت تجاری بر انجام معاملات تجاری است. لازم به توضیح است که معاملات در غیر منقول و یا برای حوائج شخصی اگر چه از طرف شرکت های تجاری باشد تجارت محسوب نیست.
5- تقسیم سود و زیان
سود به معنای دارایی است که به دارایی موجود شرکاء در شرکت افزوده می شود و اگر شرکت ضرر بکند آن هم بین شرکا تقسیم خواهد شد.در واقع ، یکی از ویژگی های شرکت تجاری ، تقسیم سود و زیان میان شرکا است .
موسسه حقوقی کیا ثبت ، افتخار دارد با استفاده از توان بالای کادر مجرب خود ، در سریع ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکت ، ثبت طرح صنعتی ، برند و علامت تجاری به عمل آورد.
برای این منظور می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس:

  • 88882588-021
  • 88888273-021
  • فکس:88879894-021

نشانی : تهران،میدان ونک،خیابان ولیعصر شمالی،کوچه شریفی،پلاک 55،واحد 13


ثبت شرکت کیا ثبت - https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • ۲۴۶ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی