ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت لیزینگ ( واسپاری )

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ب.ظ

دراین نوشتار قصد داریم تا نحوه ثبت شرکت لیزینگ را برای علاقه مندان به تاسیس این شرکت ها مورد بحث قراردهیم.
درابتدا به توضیح مختصری درمورد واژه  لیزینگ می پردازیم:
لیزینگ(leasing ) نوع خاصی از عملیات مالی است که در فارسی بهترین معنی برای آن، اجاره اعتباری می‌باشد. در واقع لیزینگ یک رشته فعالیت اعتباری کاملا تخصصی مبنی بر روش اجاره دادن است که در آن نوعی قرارداد با توافق میان دونفر یا بیشتر، اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی به منظور بهره برداری از عین یا منفعت کالای سرمایه ای یا مصرفی با دوام که از قابلیت اجاره برخوردار باشد منعقد میگردد.
عملیات لیزینگ به انواع مختلفی طبقه بندی شده است که به طور خلاصه به روشهایی که بیشتر جنبه کاربردی دارند اشاره می نماییم:
– لیزینگ عملیاتی: که قدیمی ترین و ساده ترین نوع عملیات لیزینگ است و صرفاَ به قصد بهره برداری و برخورداری از حق انتفاع کالا منعقد می‌شود.
– لیزینگ سرمایه ای: در نوع خود یکی از پیشرفته ترین شیوه های لیزینگ در جهان محسوب می شود. بدلیل ماهیت آن از لحاظ پیش بینی امکان تفکیک مورد اجاره توسط متقاضی گستره وسیعی از مبادلات اعتباری را در بر گرفته است.
لیزینگ سرمایه ای، خود دارای روش های مختلفی به شرح ذیل می‌باشد :
– روش لیزینگ یا اجاره اعتباری کمک فروش
– روش لیزینگ اهرمی یا اجاره اعتباری سه جانبه
– روش لیزینگ خرید و اجاره مجدد
– روش لیزینگ برون مرزی
مزایا شرکت های لیزینگ :
شرکتهای لیزینگ دارای مزایا و فایده هایی میباشد که به ذکر چند مورد از آنها میپردازیم :
– سرعت عمل
– امکان استفاده بهینه از نقدینگی
– ایجاد اشتغال
– مزایای مالی و مالیاتی
– جایگزینی
– امکان تملک ماشین الات
– ضد تورمی بودن عملیات لیزینگ
سرمایه :
حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت لیزینگ بدین شرح می باشد: (ماده 5)
الف) شرکت هایی که به فعالیت در کالاهای سرمایه ای گران قیمیت نظیر هواپیما ،اتوبوس ،تریلی،کامیون های سنگین،ماشین آلات سنگین مورد نیاز کارخانه ها و غیره می پردازند و حداقل سرمایه این شرکت ها 100میلیارد ریال می باشد.
ب) شرکت هایی که به فعالیت در زمینه خودرو سواری ،وانت ،مینی بوس،کامیون های سبک،ماشین آلات و تجهیزات راهسازی،ماشین آلات مورد نیاز کارخانه جات و امثال آن می پردازندکه حداقل سرمایه انها 60میلیارد ریال می باشد.
ج) شرکت هایی که صرفاَ در زمینه کالاهای مصرفی بادوام ،لوازم خانگی ،تجهیزات رایانه ای،و موارد مشابه فعالیت میکنند که حداقل سرمایه این شرکت ها 20 میلیارد ریال می باشد.
ثبت شرکت لیزینگ: 
شرکتهای لیزینگ نیز مانند بقیه شرکتها مستلزم دریافت مجوز تاسیس هستند که این مجوز تنها با موافقت بانک مرکزی صورت می پذیرد، دریافت مجوز از بانک مرکزی برای ثبت شرکت لیزینگ ملزم به رعایت مراحل زیر می باشد:

  • ارائه تقاضانامه به همراه مدارک مورد نیاز به بانک مرکزی
  • دریافت تمامی مدارک و بررسی صلاحیت های لازم و شرایط افراد و تایید برنامه عملیاتی شرکت و صدور موافقتنامه اصولی توسط بانک مرکزی
  • دریافت تأییدیه و موافقت مربوطه از بانک مرکزی و ثبت شرکت توسط موسسین
  • ثبت شرکت لیزینگ ( واسپاری ) ثبت شرکت نیک
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • ۷۹۷ نمایش
  • company register

ثبت شرکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی