ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

هر شخص یا گروه ذی نفع، می تواند در خصوص نشانه های جغرافیایی به منظور جلوگیری از اعمال ذیل یا مطالبه ضرر و زیان ناشی از آنها، در داگاه اقامه دعوی نماید :
الف- معرفی و انتساب غیرواقعی و گمراه کننده مبدا جغرافیایی کالا. 
ب- هرگونه استفاده از نشانه های جغرافیایی که مطابق ماده 10 مکرر کنوانسیون ( قرارداد عمومی ) پاریس، مصداق رقابت نامشروع باشد. ( مطابق ماده 10 مذکور، هر رقابتی که برخلاف معمول شرافتنامه صنعت یا تجارت انجام گیرد، رقابت نامشروع محسوب می شود ). 
نشانه جغرافیایی اعم از این که ثبت شده یا نشده باشد، اگر دارای شرایط بند الف ماده یک قانون باشد مورد حمایت قرار می گیرد.  
نشانه های جغرافیایی زیر مورد حمایت نیستند :
1- نشانه هایی که با تعریف بند الف ماده یک قانون منطبق نباشد. 
2- نشانه هایی که برخلاف موازین شرعی، اخلاق حسنه و یا نظم عمومی باشند. 
3- نشانه هایی که در کشور مبدا حمایت نمی شوند یا حمایت از آن ها متوقف یا متروک گردیده اند، در چارچوب معاهداتی که کشور ایران به آن ها ملحق شده است. 
هر شخص که مرتکب اعمال مذکور فوق شود، علاوه بر جبران خسارت، به جزای نقدی از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال یا حبس تعزیری از نود و یک روز تا شش ماه و یا به هر دو مجازات محکوم خواهد شد. در صورت لزوم، دادگاه می تواند به درخواست مدعی خصوصی، دستور موقت مناسب صادر کند. رسیدگی به دعاوی حقوقی و کیفری مرتبط با قانون حمایت از نشانه های جغرافیایی و آیین نامه اجرایی آن، در صلاحیت دادگاه های عمومی تهران می باشد. تجدید نظر از آراء محاکم مزبور، تابع مقررات آیین دادرسی و کیفری خواهد بود. 
مرجع ثبت نشانه جغرافیایی ، سازمان ثبت اسناد و املاک، ( اداره کل مالکیت صنعتی ) می باشد.
اشخاص ذیل می توانند اظهارنامه ثبت را به اداره نامبرده تسلیم نمایند :
الف- هر شخص حقیقی یا حقوقی و همچنین گروه هایی از این اشخاص که در مکان جغرافیایی مندرج در اظهارنامه به تولید کالای مذکور در آن ، مشغولند. 
ب- هر مرجع صلاحیتدار در امر تولید، توزیع و سیاستگذاری کالای مورد ثبت. 
اظهارنامه ثبت نشانه جغرافیایی، باید در دو نسخه در فرم مخصوص و به زبان فارسی تنظیم و تایپ شود. در اظهارنامه ثبت نشانه موارد ذیل می بایست درج گردد :
نام ، نشانی ، تابعیت و سمت قانونی تسلیم کننده.- نشانی جغرافیایی که ثبت آن درخواست شده است. – کالایی که نشانه جغرافیایی به آن مربوط است. – کیفیت ، مرغوبیت ، شهرت و سایر خصوصیت کالایی که نشانه جغرافیایی برای آن به کار می رود. 
هزینه ثبت اظهارنامه از متقاضی ثبت ، دریافت خواهد شد.
تولیدکنندگان ، مجازند  با رعایت شرایط ذیل از نشانه های جغرافیایی ثبت شده استفاده کنند :
1- کالا دارای کیفیت ، مرغوبیت ، شهرت و سایر خصوصیات مذکور در گواهینامه ثبت مربوط باشد ؛
2- محل فعالیت تولید کننده، منطقه جغرافیایی مذکور در گواهینامه ثبت باشد. 
در صورت نیاز به هرگونه مشاوره می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. 
همواره آماده پاسخگویی به سوالات ثبتی شما عزیزان هستیم.


ثبت شرکت فکر برتر - https://companyregister.ir

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • ۲۷۳ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی