ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت کشتیرانی

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ق.ظ

مقررات مربوط به حمل و نقل دریایی از زمان های قدیم تابع مقررات مخصوص به خود بوده است. در ایران تا تصویب قانون دریایی مقررات مخصوصی برای حمل و نقل دریایی وجود نداشت، ولی با تصویب قانون دریایی و اغلب مقررات کنفرانس های بروکسل دولت ایران مقررات بین المللی را قبول کرده است. بدین لحاظ ، از نظر اهمیتی که حمل و نقل دریایی در تجارت امروزی پیدا کرده است، ترقیاتی در صنعت کشتیرانی پیدا شده و موسسات عظیمی برای انجام آن به وجود آمده اند که در ادامه به نحوه ی ثبت این شرکت ها می پردازیم. شایان ذکر است ، در صورتیکه در هر یک از مراحل ثبت شرکت با مشکل مواجه شدید می توانید از کارشناسان توانمند ما در ثبت شرکت کیا بهره جویید. 
_  ثبت شرکت کشتیرانی :
کشتی سازی و عملیات بازرگانی مترتب بر خرید و فروش کشتی و نیز عملیات ناشی از حمل و نقل کالا یا مسافر و هرنوع فعالیت و عملیات مرتبط با کشتی، کشتیرانی و خرید و فروش قطعات، لوازم، سوخت رسانی ، تعمیرات و نگهداری، بیمه و امثالهم در زمره عملیات تجاری محسوب می شوند، مشروط و منوط به اینکه شروط تصدی و انتفاع بر آن ها مترتب باشد وگرنه هر یک از امور مذکور که به منظور رفع حوائج شخصی انجام پذیرد جزو معاملات تجاری قلمداد نخواهد شد.
ثبت شرکت کشتیرانی، مستلزم اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی می باشد. به موجب ماده هشتم آیین نامه صدور مجوز و نحوه فعالیت شرکت های نمایندگی کشتیرانی ، صدور مجوز فعالیت در زمینه نمایندگی کشتیرانی منوط به احراز صلاحیت های مذکور در آیین نامه مذکور و ارائه اساسنامه و مدارک ثبت و آخرین روزنامه رسمی که مبین صلاحیت شرکت در زمینه فعالیت نمایندگی کشتیرانی باشد ، خواهد بود .
تبصره 1 : قبل از اعطاء مجوز فعالیت به منظور رعایت مقررات داخلی و مفاد آیین نامه بین المللی امنیت کشتی ها و تسهیلات بندری (ISPS-CODE ) مراتب از دفتر مرکزی حراست سازمان و اداره حراست بنادر تابعه در مورد تایید مدیرعامل ، اعضاء هیأت مدیره و مدیر شعبه/نمایندگی شرکت های موضوع این آیین نامه استعلام می شود.
تبصره 2 : در صورت عدم تأیید صلاحیت مدیران شرکت ، سازمان تکلیفی به منظور صدور مجوز فعالیت نمایندگی کشتیرانی نخواهد داشت . حراست سازمان یا اداره حراست بنادر تابعه مکلفند ظرف یک ماه نسبت به ارائه پاسخ اقدام نمایند . بدیهی است چنانچه حراست سازمان یا اداره حراست بنادر تابعه به علت مفتوح بودن پرونده مدیران شرکت های موضوع این آیین نامه در مراجع قضائی ، نظارتی و سایر مراجع قانونی ، قادر به ارائه پاسخ قطعی نباشند تا تعیین تکلیف نهایی پرونده ، از صدور مجوز فعالیت خودداری خواهد شد . 
تبصره 3 : مرجع تشخیص کمی و کیفی صلاحیت و تجربه کارکنان ، تجهیزات عملیاتی ، وسایل ایمنی و سایر موارد مربوط به امکانات شرکت های موضوع این آیین نامه ، سازمان خواهد بود . 
تبصره 4 : شرکت های موضوع این آیین نامه رأساً نسبت به بازاریابی و عقد قراردادهای مربوطه 
اقدام می نمایند و سازمان هیچ گونه تعهد و مسوولیتی در این زمینه ندارد . 
_شرایط مورد نیاز مدیر عامل شرکت کشتیرانی :
صلاحیت عمومی :
1. تابعیت ایران 
2. حداقل سن 25 سال 
3. انجام خدمت نظام وظیفه با معافیت دائم
4. عدم سوء پیشینه کیفری 
5. عدم اعتیاد به مواد مخدر 
6. عدم اشتغال به کار در دستگاه های دولتی و نداشتن سمت مشابه در سایر شرکت ها. 
صلاحیت های حرفه ای مدیر عامل و مدیر شعبه :
1. شرایط مدیر عامل 
مدیر عامل باید دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، 4 سال سابقه کار مفید اجرایی در زمینه کشتیرانی و یا نمایندگی کشتیرانی و گذراندن دوره های آموزش مربوط بر اساس دستورالعمل سازمان بنادر و کشتیرانی خواهد بود.
2. شرایط مدیر شعبه 
ایجاد شعبه منوط به معرفی و به کار گماری یک نفر مدیر شعبه حائز شرایط ذیل می باشد :
مدیر شعبه باید دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و 2 سال سابقه کار مفید اجرایی در زمینه کشتیرانی و یا نمایندگی کشتیرانی و گذراندن دوره های آموزشی مربوطه ذیل بر اساس دستورالعمل سازمان بنادر و کشتیرانی خواهد بود. 
_ مدارک لازم ثبت شرکت کشتیرانی به شرح ذیل است :
1. اصل اساسنامه که تمامی صفحات آن توسط تمامی سهامداران شرکت امضا شده باشد. ( 2 نسخه )
2. اصل شرکتنامه که تمامی صفحات آن توسط تمامی سهامداران امضا شده باشد. ( 2 نسخه )
3. اصل اظهارنامه ( تقاضانامه ) که تمامی صفحات آن توسط تمامی سهامداران شرکت امضا شده باشد. ( 2 نسخه )
4.  اصل صورتجلسه مجمع عمومی که تمامی صفحات آن توسط تمامی سهامداران شرکت امضا شده باشد. ( 2 نسخه )
5. اصل صورتجلسه هیات مدیره ( در صورت داشتن هیات مدیره ) در 2 نسخه 
در انتها ، خاطر نشان می شویم موسسه حقوقی کیا ثبت، افتخار دارد با استفاده از توان بالای کادر مجرب خود، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکت، برند و علامت تجاری و طرح صنعتی به عمل آورد. 
برای این منظور می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

  • 88882588
  • 88888273
ثبت علامت کیا ثبت - https://kiasabt.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۱۶
  • ۲۱۷ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی