ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

تولید کننده گان بوسیله ی برند محصولات خود را به مشتریان شناسانده و اعتماد انها را جلب می کنند به همین دلیل برند ها مهم هستند .با افزایش تعداد برند های ثبت شده رقابت بین محصولات افزایش پیدا کرده است .هر برند مختص یک مالک می باشد و افراد دیگر نمی توانند ان را ثبت کنند .
ویژگی هایی که یک برند یا علامت تجاری باید داشته باشد :
الف)یک برند خوب باید خاص و متفاوت باشد 
ب)گمراه کننده نباشد 
ج)برند انتخابی برای کالا باید جدید باشد .
برای ثبت علامت تجاری چه مدارکی نیاز است :
1-دو نسخه اظهار نامه 
2-ده عدد از نمونه ی علامت
3-چنان چه علامت تجاری در کشور دیگری به ثبت رسیده باشد باید از طرف اداره ی صادر کننده ی ان به زبان اصلی به همراه ترجمه ی فارسی ان ارائه شود . 
دلایل رد تقاضای ثبت برند یا علائم تجاری :
1-علائمی که مخالف شرع و اخلاقیات می باشد :
استفاده از علائم و تصاویر یا کلماتی که با شرع ،عرف مخالف باشد خلاف قوانین می باشد همچنین استفاده از پرچم یا نشان یا کلمه ای که مختص به یک کشور باشد خلاف قوانین می باشد و قابل ثبت نیست .
2-برند یا علامت تجاری نباید ساده باشد و باید به گونه ای طراحی شده باشد که متفاوت باشد به همین دلیل از نشان های زیر نمی توان برای علائم تجاری استفاده کرد :
الف)برای انتخاب نام برند نمی توان از اسامی عمومی استفاده کرد مثلا از اسم چای نمی توان برای محصول چای انتخاب کرد .
ب)از صفات نمی توان برای علامت تجاری استفاده کرد مانند لواشک ترش 
ج)شکل های هندسی ساده و و رنگ های عادی را نباید برای علائم استفاده کرد اما در صورت ترکیب و ایجاد یک تصویر ابتکاری قابل استفاده می شوند.
3-علامت انتخابی باید فرد را درست راهنمایی کند و او را دچار اشتباه نکند مثلا  برای معرفی یک پارچه ی پنبه ای نباید از علامت پشمی برای ان استفاده کرد .
4-برند و علامت انتخابی نباید قبلا توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد .افراد نمی توانند برای محصولاتی که در یک طبقه قرار دارند از یک برند مشابه استفاده کنند


دلایل رد تقاضای علائم تجاری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • ۳۱۶ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی