ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

استعلام ثبت شرکت به چه صورت است

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ

معتبر ترین منبع جهت استعلام ثبت شرکت سامانه شناسه ملی ثبت شرکتها است.در اولین مرحله برای استعلام ثبت شرکت باید استعلام نام آن گرفته شود که با کمک سامانه شناسه ملی ثبت شرکتها قابل استعلام است.برای استعلام ثبت شرکت که قبلا انجام شده باید از سامانه روزنامه رسمی یا سامانه شناسه ملی شرکتها اقدام کرد.مثلا با اطلاع از شماره ثبت یا شناسه ملی و یا حتی نام اعضا هیئت مدیره می شود جهت استعلام ثبت شرکت استفاده کرد.برای راحتی و سهول این امر شما می توانید به پایگاه www.kiasabt .com مراجعه نمائید و با ورود به پورتال شناسه ملی استعلام خود را آغاز نمائید.                                                                                                     
اهمیت استعلام ثبت شرکت به چند دلیل است:                                                                      
1_برای ثبت شرکت شما نیاز به استعلام نام شرکت دارید برای جلوگیری از تشابه نام و رد شدن پرونده ثبتی.
2_برای پیدا کردن شرکتی که طرف قرارداد شماست و شما می خواهید استعلام ثبت آن شرکت و سوابق حقوقی آن شرکت را بدانید،مثلاا استعلام هیئت مدیره و میزان سرمایه،موضوع فعالیت شرکت و ....              
استعلام ثبت شرکت برای تمامی مدیران و صاحبان مشاغل حائز اهمیت است.                                   

                                 

استعلام کد اقتصادی شرکت
جهت عقد یک قرارداد رسمی با یک شرکت مهم ترین مطلب این است که شرکت مذکور دارای کد اقتصادی باشد و حصول اطمینان از این مطلب فقط با استعلام کد اقتصادی از اداره مالیات امکان پذیر است.استعلام کد اقتصادی به دلیل عدم صدور برگه رسمی کد اقتصادی توسط اداره مالیات لازم و ضروری است.                 
استعلام کد اقتصادی شرکت برای حصول اطمینان از قانونی بودن پرونده مالیاتی شرکت طرف قرارداد بسیار ضروری است.                                                                                                             
استعلام کد اقتصادی شرکت از طریق مراجعه به اداره دارائی امکان پذیر است.در صورت عقد قرارداد با شرکتی که کد اقتصادی نداشته باشد مبلغ قرارداد به هیچ عنوان جز هزینه های رسمی شرکت قرار نمی گیرد و گزارش این قراردادها به اداره مالیات امکان پذیر نیست و در اظهارنامه مالیاتی شرکت ایجاد اشکال می کند پس بنابراین استعلام کد اقتصادی شرکت قبل از عقد قرارداد لازم و غیر قابل اجتناب می باشد.در مورد اخذ کد اقتصادی شرکت برای مدیران و مسئولین شرکتها نیز این نکته قابل توجه است که بعد از صدور دستی کد اقتصادی شرکت حتما استعلام کد اقتصادی شرکت از اداره دارائی گرفته شود.                                                  
برای استعلام کد اقتصادی یک شرکت شما می توانید پس از بررسی آدرس ثبت شده شرکت در پایگاه   www.kiasabt.com به حوزه مالیاتی مربوطه به آن آدرس مراجعه نمائید و از مسئولین مربوطه در این خصوص کمک بخواهید.با مراجعه به پایگاه فوق می توانید اسم شرکت یا شماره ثبت را در قسمت پورتال روزنامه رسمی وارد نمائید و جستجو را آغاز کنید.در این صورت کلیه اطلاعات شرکت مورد نظر شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.                                                                                                                                 

                                        
سامانه ثبت شرکتها (سامانه شناسه ملی)
سامانه ثبت شرکتها،تنها سامانه رسمی و اصلی مربوط به ثبت شرکتها است که متعلق به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری می باشد.قبل از سال 1392 و فراگیر شدن سامانه ثبت شرکتها تنها منبع استعلام اطلاعات شرکتهای ثبت شده سامانه روزنامه رسمی قوه قضائیه و خود اداره ثبت شرکتها بود.                     
www.kiasabt.com           در حال حاضر شما می توانید با مراجعه به پایگاه 
نام و نوع شخصیت حقوقی،شماره ثبت و شناسه ملی،آدرس و آخرین وضعیت حقوقی یک شرکت را می توانید به راحتی از این سامانه استعلام نمایید.                                                                                 

در صورت تصمیم برای ثبت شرکت جدید برای جلوگیری از انتخاب نام تکراری می توانیم از سامانه ثبت شرکتها استفاده کنید در صورتی که مدیران و سهامداران یک شرکت قصد هر نوع تغییر www.kiasabt.com یا حقوقی در شرکتشان را داشته باشند و صورتجلسه ای را به اداره ثبت ارسال کنند کارشناس اداره ثبت در ابتدا اطلاعات صورتجلسه مربوطه را با سامانه ثبت شرکتها مطابقت می دهد و در صورت مغایرت اطلاعات با اعلام نقص به مدیران شرکت جهت تصحیح اطلاعات سامانه ثبت شرکتها اقدام می کند.سامانه ثبت شرکتها معتبرترین و بهترین منبع اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکتها است که در 4 سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی هم داشته است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۲
  • ۱۶۸ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی