ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

پودر ماهی و اطلاعاتی درباره ثبت برند آن

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ

همان طور که میدانید پودر ماهی محصول جامد فرآوری شده ای است که از آبگیری، پختن، جداسازی  و آسیاب ماهی یا ضایعات آن به دست می آید. پودر ماهی میزان بالایی از اسیدهای آمینه اصلی نظیر لیسئین دارد که در تولیدات دانه ای که غذای اکثر حیوانات است به میزان کم یافت می شود و همچنین دارای اسیدهای آمینه متیونین و سیستئین با محتوا و قابلیت هضم و ارزش غذایی بالا است.

هر شخص حقیقی یا حقوقی مدارکی دال بر تولید، توزیع، بسته بندی- خرید و فروش و یا واردات و صادرات کالا و یا مدارکی برای فعالیت در زمینه خدماتی خاص داشته باشد می تواند در همان زمینه تقاضای ثبت نام کند. ثبت علامت تجاری جز در مواردی که قانون تکلیف کرده باشد اختیاری است. به موجب قانون مواردی که دولت ثبت آن ها را اجباری دانسته به شرح هستند: 

++ سپسیالتیه مورد استفاده طبی یا بیطاری که با نسخه پزشک یا بدون آن مصرف می شود. 
++ مواد غذایی که در لفاف و یا ظروف و به اسم مشخصی باشد مانند کنسرو و مواد غذایی، آردهای مخصوص، چای های مختلف ، شکلات ، آب نبات، پنیر، شیر و...
++ آب های معدنی یا گازدار، آبمیوه ها که تحت اسم و ظرف مشخصی به معرض فروش گذارده می شوند. 
در ثبت برند پودر ماهی به نکات ذیل توجه کنید: 
- واژه های عام امکان ثبت شدن برای برند را ندارند به این دلیل که با ثبت برند واژه ها شخصی سازی می شوند .به همین دلیل واژه های عام امکان شخصی سازی ندارند. 
- برند به لحاظ حقیقی و حقوقی قابل ثبت است. 
- شما با داشتن کارت بازرگانی شخصی می توانید 3 برند تجاری و با کارت بازرگانی شرکتی (حقوقی ) می توانید 10 برند تجاری را ثبت کنید. 
- برند تجاری شما در کنار یک شکل یا لوگو قابل ثبت است و پیشنهاد ما نیز به شما همین است زیرا در ذهن مخاطب بهتر و سریعتر جای می گیرد. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۷
  • ۲۲۰ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی