ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

ثبت شرکت در رشت

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ب.ظ

اساسی ترین مرحله از شروع یک کسب و کار رسمی و حرفه ای ، ثبت شرکت است . هنگامی که دو یا چند نفر با تقسیم سرمایه ، تجربه و توانمندی های خود در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا به منظور رسیدن به منافع مشترک تلاش کنند، نوعی شراکت را آغاز می کنند که جزییات این شراکت بر طبق قوانین می بایست مکتوب شده و طی قراردادی تنظیم و ثبت گردد. به این قرارداد و ثبت آن ، ثبت شرکت گفته می شود . 



در هنگام ثبت تمام جزییات مانند نام شرکت ، قالب ثبتی آن، تعداد شرکا یا سهامداران شرکت ، میزان سرمایه ، محل شرکت و ... در اداره ثبت شرکت ها درج می گردد . به این علت ، ثبت شرکت از لحاظ شرکاء شرکت و مراجعین آن ها در درجه ای از اهمیت قرار دارد که اغلب بدون مراجعه به آن نمی توانند معامله کنند. زیرا کسی که قرارداد مهمی با شرکت منعقد می نماید یا معامله مهمی انجام می دهد باید بداند که سرمایه شرکت تا چه اندازه است و اختیار مدیران شرکت تا چه حد بوده است و بالاخره توانایی شرکت تا چه اندازه است.

مضاف بر این، ثبت شرکت دارای فواید مهم دیگری از جمله موارد ذیل می باشد :
-  رسمی شدن کسب و کار و حمایت قانون 
-  امکان ورود به عرصه های بین المللی 
-  جلب اعتماد بیشتر مشتریان و شرکت های جهت تعامل 
-  اخذ و اعطای نمایندگی رسمی 
-  بودجه بندی دقیق و منعطف تر نسبت به تجارت فردی
-  امکان حضور در مناقصات و مزایدات 
-  امکان تبلیغات گسترده و پربازده
-  بهره مندی از معافیت های مالیاتی و دارایی با توجه به نوع فعالیت 
-  امتیازات اعتبارات وام تسهیلات ( به عنوان مثال در شرکت های سهامی خاص،  معمولاَ تا سقف ده برابر سرمایه شرکت امکان اخذ وام و اعتبارات از بانک ها یا موسسات مالی امکان پذیر است ) .
-  امکان سرویس دهی به سایت های بزرگ و یا دولتی ( توضیح آنکه ، معمولاَسایت های مطرح تنها در زمانی حاضر به استفاده از خدمات شما می شوند که دارای شرکت ثبت شده باشید). 
-  دریافت جوازها 
با توجه به اهمیت ثبت شرکت، در این مقاله به بررسی ثبت شرکت و موسسات غیرتجاری در رشت می پردازیم .

  • ثبت موسسات غیرتجاری در رشت:

برخی از امور و فعالیت ها نظیر ارائه خدمات علمی ، آموزشی ، ورزشی ، خیریه و ... می بایست در قالب موسسات غیرتجاری به ثبت برسند. در موسسات غیرتجاری، قید سرمایه به هر میزان مجاز است. در این موسسات حداقل وجود دو نفر شریک موسسه الزامی است.
این موسسات به دو بخش تقسیم شده اند :
1) موسساتی که به قصد انتفاع و تقسیم سود بین اعضاء تشکیل نمی شوند. 
2) موسساتی که به قصد جلب منافع مادی و تقسیم منافع بین اعضاء تشکیل می شوند .
شایان ذکر است، در موسسات غیر تجاری که هدفشان غیر انتفاعی است می بایستی هنگام درخواست ثبت توسط اداره ثبت شرکت ها مراتب از اداره کل اطلاعات نیروی انتظامی استعلام شود و پس از وصول پاسخ مثبت ، نسبت به ثبت اقدام خواهد 
در موسسات غیر تجاری که هدفشان جلب منافع مادی است موسسین باید پس از به ثبت رساندن موسسه نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • ۲۱۸ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی