ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

موارد ابطال ثبت شرکت

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ

همان طور که می دانیم ، ثبت شرکت ها در ایران تابع طریقه اعلامی ( خوداظهاری ) است. به این معنی که متقاضی ثبت شرکت یا موسسه، با تکمیل فرم اظهارنامه یا تقاضانامه و شرکت نامه ( بسته به نوع شرکت یا موسسه ) که شامل مواردی همچون موضوع فعالیت، محل فعالیت ، مشخصات سهامداران ، میزان سرمایه و مشخصات اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل می شود و همچنین ارائه اساسنامه ای که دربر گیرنده نحوه اداره شرکت و اساس تشکیلات و عمل شرکت می باشد به مرجع ثبت شرکت ها، درخواست ثبت شرکت یا موسسه خود را می نماید .

اداره ثبت شرکت ها پس از بررسی اجمالی نسبت به مدارک ارائه شده و مطابقت مفاد آن با قانون تجارت و قانون ثبت شرکت ها و در صورت کامل بودن مدارک، نسبت به ثبت آن در دفتر مربوطه اقدام نموده و مراتب ثبت شرکت یا موسسه را در روزنامه رسمی کشور و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، جهت اطلاع عموم آگهی می نماید. 

به دستور ماده 220 قانون تجارت تمامی شرکت های تجاری ایرانی، همچنین شرکت های خارجی که در ایران به ثبت رسیده اند باید در کلیه اسناد و صورت حساب ها و اعلانات و نشریات خود اعم از تشریات چاپی و خطی تصریح نمایند تحت چه شماره ای به ثبت رسیده اند وگرنه محکوم به پرداخت جزای نقدی خواهند شد. 
همچنین در اجرای آیین نامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی، هیئت وزیران شرکت ها و موسسات غیرتجاری موظفند در کلیه اوراق ، آگهی ها و اسناد ، شناسه ملی خود را نیز درج نمایند. 
در این رابطه ، نکته حائز اهمیت این است که اداره ثبت شرکت ها با وجود بررسی اجمالی که نسبت به مدارک شرکت به عمل می آورد، به هیچ وجه مسئول صحت مدارک مزبور و صحت اظهارات متقاضیان نیست و اگر شرکت مخالف قانون تشکیل شده باشد یا اینکه موجباتی برای ابطال شرکت موجود باشد، دادستان و هر ذی نفعی می تواند ابطال ثبت شرکت را از دادگاه تقاضا کند.

ضمناَ باید در نظر داشت که اداره ثبت شرکت ها بعد از ثبت کردن شرکت راساَ نمی تواند ابطال ثبت شرکت را اعلام کند و چنانچه تخلفاتی در تشکیل یا ثبت شرکت مشاهده نماید، باید از دادگاه ابطال ثبت شرکت را تقاضا نماید. 

به طور مثال چون در جریان ثبت شرکت ها، معمولاَ همه موسسین شرکت در اداره مربوطه حاضر نمی شوند و طی صورت جلسه مجمع عمومی موسسین، یک نفر از موسسین را به نمایندگی از طرف همه اعضا برای ثبت شرکت و امضای ذیل ثبت دفتر انتخاب و به اداره ثبت شرکت ها، معرفی می نمایند ، لذا ممکن است یکی از شرکا اقدام به جعل امضای شرکای دیگر نموده و بدون اطلاع ایشان به نمایندگی، اقدام به ثبت یک شرکت نموده و سپس تعهدی برای شرکت ایجاد نماید ؛ در این صورت است که با توجه به تشکیل غیرقانونی آن شرکت، اشخاص مزبور که در واقع دخالتی در تاسیس و ثبت شرکت نداشته اند می توانند ابطال ثبت شرکت را از دادگاه تقاضا نمایند.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • ۲۷۱ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی