ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

مراحل ثبت شرکت خدماتی به چه صورت است؟

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ق.ظ

 اقدامات لازم جهت ثبت شرکت خدماتی

جهت انجام این کار در مرحله اول موضوع فعالیت آن شرکت مطرح می شود. حوزه اصلی فعالیت این شرکت ها ارائه خدمات می باشد. این خدمات به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :
1- حمل و نقل 
2- امور آشپزخانه و رستوران 
3- چاپ و تکثیر 
4- امور بهره برداری از تاسیسات 
5- نگهداری و خدمات فضای سبز
6- خدمات عمومی نظیر امور آبدارخانه 
7- تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات

هر شرکت با توجه به حوزه فعالیت خود می تواند یک یا چند مورد از فعالیت های مذکور را در اساسنامه شرکت خود قید نماید. 
طبق این موضوع فعالیت ها مشخص می شود که شرکت مورد نظر برای ثبت شرکت نیازمند اخذ مجوز از ارگان خاصی می باشد یا بدون اخذ مجوز قادر به انجام این کار می باشیم. 
لازم به توضیح است برخی از این موضوعات فعالیت نیازمند مجوز می باشد که در این صورت می بایست نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید. به عنوان مثال ، چنانچه حوزه ی فعالیت شما در رابطه با حمل و نقل و یا چاپ و تکثیر است اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح الزامی است. در این رابطه جهت ثبت کردن شرکت چاپ ،اخذ مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و برای به ثبت رساندن شرکت حمل و نقل بار و حمل و نقل مسافر برون شهری اخذ مجوز از پایانه های باربری و مسافربری ضروری است.همین طور حمل و نقل مسافر درون شهری، نیازمند اخذ مجوز از اداره تاکسیرانی می باشد.
ولی چنانچه حوزه ی فعالیت شما در رابطه با سایر فعالیت های خدماتی ( امور آشپزخانه و رستوران،امور بهره برداری از تاسیسات، نگهداری و خدمات فضای سبز، خدمات عمومی نظیر امور آبدارخانه، تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات ) باشد نیاز به مجوز خاصی ندارد.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۴
  • ۲۰۴ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی