ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

آیا برای طراحی سایت نیاز به ثبت شرکت است ؟

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

کسب و کار و خرید و فروش از جنبه ها و جلوه های مهم زندگی اجتماعی است. هر اندازه روابط اقتصادی انسان ها پیچیده تر شود ، مسائل مربوط به کسب و کار هم از این پیچیدگی تبعیت خواهد کرد. 

بر همین مبنا، در دوران کنونی از روزگار مبادله کالا به کالا به عصر تجارت الکترونیک رسیده ایم . به طوری که امروزه طبق آمار ، بیش از 2/4 میلیارد در سراسر جهان ، هر روز از اینترنت استفاده می کنند که حدود 90% از این افراد ، تا به حال از اینترنت خریده کرده اند یا با یک شرکت از طریق اینترنت در ارتباط هستند. لذا ، اینترنت یک فرصت استثنایی برای جذب مشتری است . پس چنانچه در فکر راه اندازی یک کسب و کار موفق هستید و می خواهید مشتریان زیادی را جذب کنید، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید ، ساختن یک وب سایت است.


داشتن یک وب سایت به شما این فرصت را می دهد تا خودتان را به طور کامل معرفی کنید و درباره خدمات و مزایای کارتان به مخاطبان بگویید. 

راه اندازی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت در نگاه اول آسان به نظر می رسد ، اما برای اینکه در کار خود موفق باشید، نیاز به ثبت شرکت خواهید داشت . فعالیت در قالب شرکت موجب تجمیع سرمایه ها و دانش های فنی و ایجاد یک سرمایه عمده و دانش فنی قابل توجه می شود. مضاف بر این ، ثبت شرکت علاوه بر این که موجب کسب سود بیشتر و توزیع زیان ها بین چند شریک و کم کردن بار خطرات سرمایه گذاری ( ریسک ) خواهد شد، موجب کسب اعتبار و شهرت تجاری نیز می شود. 

از طریق ثبت کردن شرکت، افراد و معامله کنندگان از وضع شرکت اطلاع پیدا می کنند و با اتکاء به رسمیت آن می توانند با آسودگی خیال روابط مالی و اقتصادی با شرکت برقرار دارند.

با توجه به آنچه گفته شد، امروزه ثبت شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از این رو، در ادامه به نحوه ثبت این شرکت ها می پردازیم .شایان ذکراست، متقاضیان محترم، علاوه بر مطالعه این نوشتار، در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در این رابطه می توانند با ما در موسسه فکر برتر در ارتباط باشند.


ادامه مقاله ثبت شرکت طراحی سایت را بخوانید. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۲۷
  • ۲۰۳ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی