ثبت برند ثبت شرکت و علامت تجاری

سامانه تخصصی ثبت شرکت فکر برتر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت ، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود ، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید

موسسه کیا متشکل از کادری با تجربه و افرادی کارشناس و مسئول در زمینه خدمات اداری شرکتها از مشاوره در خصوص چگونگی تاسیس یک شرکت تا مشاوره در خصوص چگونگی افزایش سود دهی و راندمان و بهروری و یا انحلال آن در کنار شما می باشد.
شما میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با مشاورین ما تماس حاصل نموده و هرگونه سوال و پرسش خود را مطرح نمایید.

ثبت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری در این امور راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد.

4 مرحله مهم ثبت شرکت قلابدوزی

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷ ق.ظ

1- برای شرکت خود باید 5 نام را به ترتیب اولویت در سامانه وارد نمایید تا از میان آن ها، یک نام انتخاب گردد. چنانچه اولویت اول مورد قبول واقع شود، به اولویت های بعدی ترتیب اثر داده نخواهد شد. نام هایی را انتخاب کنید که تکراری نباشد ، دارای معنا و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد و ریشه فارسی داشته باشد . لازم به ذکر است اسم شرکت باید سه سیلاب داشته باشد. 

2- به منظور حصول اطمینان از عدم ثبت نام انتخابی شرکت می توانید به پایگاه اینترنتی http://www.ilenc.ir مراجعه فرمایید.
3- متقاضیان ثبت، جهت انجام پروسه تاسیس شرکت ابتدا باید با اشراف به قوانین نوع شخصیت حقوقی را انتخاب نمایند و با بررسی قوانین مرتبط با آن نوع از شرکت ها تصمیم گیری های مرتبط را انجام دهند. انواع اشخاص حقوقی جهت ثبت عبارت است از : شرکت های بامسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی، نسبی، مختلط سهامی، مختلط غیرسهامی و تعاونی . 
گفتنی است از پرکاربردترین قالب ها برای تاسیس شرکت ، شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود می باشد. برای تاسیس شرکت در قالب سهامی خاص ابتدا باید دو شرط را فراهم کنیم : اول اینکه باید حداقل 3 نفر به عنوان عضو و حداقل 2 نفر به عنوان بازرس در شرکت حضور داشته باشند. دوم اینکه باید حداقل 35% از سرمایه اولیه شرکت در یک بانک سپرده گذاری شود. البته یادتان باشد حداقل سرمایه برای شرکت صدهزار تومان است. 
همچنین برای اینکه بتوانید شرکت خود را در قالب شرکت بامسئولیت محدود به ثبت برسانید، باید حداقل 2 شریک و 100 هزارتومان سرمایه اولیه داشته باشید و یا متعهد به پرداخت کل سرمایه شوید یا تمام آن را پرداخت کنید.
4- توجه داشته باشید که جهت فعالیت در برخی موضوعات ، پیش از هر چیز اخذ مجوز از ارگان مربوطه ضروری است. به عنوان مثال فعالیت در زمینه صنایع دستی، نیازمند اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی " اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه " می باشد. 

ثبت شرکت قلابدوزی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • ۱۷۹ نمایش
  • company register

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی